Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در واکنش به اعلام خبر وزیر کشور فرانسه مبنی بر بستن ۲۱ مسجد و برنامه‌ریزی برای بستن شش مسجد دیگر بر اساس قوانین ضد افراط‌گرایی و جدایی‌طلبی این کشور، با انتشار توییتی نوشت: «در رویکرد غربی، تروریست‌ها در ایران مدافعان حقوق بشر هستند و آزادی دینی در کشورهای غربی نیز مساوی تروریسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دولت فرانسه می‌خواهیم تا قوانین ضد مسلمانان خود را که جامعه پنج و نیم میلیون نفری اقلیت مسلمان این کشور، مکان‌های عبادت، مراکز آموزشی و سایر اماکن آنها را هدف قرار می‌دهد، مورد بازنگری قرار دهد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد