Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) گفت:مسئولین محترم هیات‌های عزاداری می‌توانند سنت حسنه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد را به یک فرهنگ تبدیل کنند چرا که این سنت حسنه نشان کرامت دنیا و شرافت آخرت است لذا باید از داشته‌های خود به نیازمندان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:الحمدلله این سنت حسنه در جامعه جاری شده و بهتر است تمامی احسان‌های خود را سمت آزادی زندانیان بی گناه سوق دهید.

او با تاکید بر اینکه کمک نهاد‌ها، دستگاههاو عموم مردم و خیرین نه تنها باعث آزادی زندانیان جرایم غیر عمد می‌شود و آن‌ها را به آغوش خانواده‌های خود برمی گرداند، اظهار داشت: این‌ها می‌توانند،بعد از آزادی از خانواده هایشان در برابر آسیب‌های اجتماعی محافظت کنند، لذا این امر، کاری ارزشمند و بزرگ است و باعث بقا و استحکام خانواده‌های ان‌ها در مقابل آسیب‌ها می‌شود که اجر اخروی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مشارکت در کار‌های خیر در هیات‌های مذهبی بسیار ارزشمند است .

حجت الاساام والمسلمین آل هاشم با اشاره به فرمایش حضرت امام صادق (ع) که می‌فرمایند کسانی که بواسطه احسان و نیکو کاری زندکی می‌کنند عمر زیاد و با دوامی خواهند داشت، گفت: خیرین باید خدا را شاکر باشند که توفیق کمک به نیازمندان را دارند و اهل بهشت با زبان نرم، قلب مهربان و دست بخشنده به دیگران کمک می‌کنند و خداوند به مال این‌ها برکت می‌دهد.

اواظهار داشت: مردم خیر و نیکو کار استان در این زمینه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد سال‌ها است سنگ تمام گذاشته اند و خوشبختانه در سال‌های گذشته کمک‌ها افزایش داشته است، خیرین باید بدانند که، چون در دنیا سخاوت و جود و کرم می‌کنند می‌توانند در قیامت شفاعت کنند.

در ابتدای مراسم، موسی خلیل اللهی رییس کل دادگستری استان با ارایه گزارشی، گفت: از نماینده محترم، ولی فقیه در استان که برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از اصناف و بازاریان و کارخانجات دعوت کردند صمیمانه سپاسگزاریم.

اوبا تاکید بر اینکه، از ارشادات و راهنمایی‌های امام جمعه محترم تبریز که باعث شده مشارکت مردمی مضاعف را در استان شاهد باشیم، افزود: ۳۹۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد، با کمک ۱۲ میلیارد تومانی خیرین آزاد شدند و تلاش داریم این میزان تا پایان سال به ۵۰۰ نفر برسد.

اواضافه کرد: خوشحال هستیم اعلام کنیم ،در شهر تبریز از محل سنت حسنه احسان خانواده‌های محترم متوفا، برای ازادی زندانیان جرایم غیر عمد۲ هزارو ۲۵۰ خانواده مشارکت کرده و ۲۵۰ نفر از آنان را از زندان ازاد کردند.

 رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: در حال حاضر ۳۶۹ نفر بعلت بدهی در زندان هستند،که جمعآ ۲۲۰ میلیارد تومان بدهی دارند و تلاش داریم این میزان را از خیرین جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرایم غیرعمد زندانیان جرایم غیر عمد زندانیان جرایم غیر عمد سنت حسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند