Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نمایشگاه تلفیقی خط، موسیقی و نقاشی‌های یلدا دوستی ۲۹ آذرماه در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و گالری آرتیبیشن از جمعه، ۲۶ آذر، به صورت آنلاین، میزبان نمایشگاه چهار نفره‌ «در خلوت» شده است.

به گزارش ایسنا، دوستی در توضیح نمایشگاه تلفیقی خط، موسیقی و نقاشی‌ گفته است: «می خواستم کاری کنم لذت شنیدن صدای استاد محمدرضا شجریان به صورت فیزیکی و حسی به اشتراک بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

یلدا دوستی نقاش و فارغ التحصیل رشته معماری است و قرار است در این نمایشگاه، ۹ نقاشی آبستره انتزاعی این هنرمند که الهام گرفته از ۹ قطعه موسیقی از مهرداد کیارسی با صدای استاد محمدرضا شجریان است به نمایش دربیاید. این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری پردیس ملت گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ آذر تا ۷ دی، همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و ایام تعطیل ۱۵ تا ۲۱ ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید به گالری پردیس ملت به آدرس خیابان ولیعصر تقاطع اتوبان آیت‌اله هاشمی رفسنجانی، روبه‌روی کردستان، پردیس سینما گالری ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نمایشگاه گروهی در آرتیبیشن

در این نمایشگاه آثار چهار هنرمند، ترانه صادقیان، سمیرا دریا، می‌سم نژاد رسولی و ناصر محمدی به مدت ۱۰ روز تا یکشنبه، ۵ دی ماه به نمایش درمی‌آید.

چهار هنرمند حاضر در این نمایشگاه، همگی از شاگردان هانیبال الخاص، نقاش و مدرس هنر هستند. هر کدام از نقاشان حاضر در این نمایشگاه با نگاهی شخصی کوشیده‌اند تا آثاری را با حال و هوای خلوت نقاشی کنند. هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از نسل‌های مختلف انتخاب شده‌اند و آثارشان با موضوع و حال و هوای مشترک در کنار هم قرار گرفته‌ است.

نمایشگاه «در خلوت» از روز جمعه، ۲۶ آذر، آغاز و تا روز یکشنبه، ۵ دی، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی طول شبانه‌روز به نشانی وب‌سایت گالری آرتیبیشن به نشانی: www.artibition.net مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا شجريان هانیبال الخاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم با زنگ سپاس معلم آغاز می‌شوند.

وی افزود: زنگ سپاس معلم یازدهم اردیبهشت ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در مدرسه مهر نواخته خواهد شد.

بهرام پور گفت: آئین غبار روبی مزار شهدای گمنام در کیش نیز سه شنبه ساعت هشت و پانزده دقیقه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان کیش با ائمه جمعه دیدار و گفتگو خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در مدرسه پروین اعتصامی نیز سه شنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ افتتاح می‌شود.

صالح بهرام پور گفت: چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت همکاران اداری آموزش و پرورش با حضور در مدارس از معلمان با اهدای گل و شیرینی قدردانی می‌کنند.

وی افزود: شروع به کار نمایشگاه دستاورد‌های آموزش و پرورش نیز در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دیدار با فرزندان فرهنگی شهدا نیز در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام خواهد شد.

بهرام پور تصریح کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت آموزش و پرورش نیز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از معلمان برتر منطقه آموزش و پرورش نیز روز شنبه و در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: جنگ شبانه ویژه فرهنگیان کیش به همراه خانواده نیز در شانزدهمین روز از اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل