Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیدا شدن یک جانور دریایی در سواحل سان فرانسیسکو خبرساز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک جانور دریایی مرموز که قیافه‌ای شبیه به موجودات بیگانه دارد در سواحل آمریکا پیدا شده است. الینور مورگان، دانش آموخته دانشگاه دولتی سان فرانسیسکو در حال قدم زدن با سگ‌های خود در ساحل اقیانوس در تراوال بود که با این جانور مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش SF Gate مورگان در این باره گفت: "وقتی این جانور را دیدم واقعا هیجان زده شدم. من تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم. من فکر نمی‌کنم این جانور مدت زیادی در ساحل افتاده باشد، چون بوی بدی از آن به مشامم نمی‌رسید. "

در تصویری که در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شده این جانور را با پوزه‌ای بلند و نوک تیز نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این جانور کمی بیش از سه فوت طول داشته باشد و تنه آن صاف، نرم، خاکستری و کمی با ماسه پوشیده شده است.

این تصویر پس از انتشار توسط مورگان مورد توجه کاربران قرار گرفت و برخی از آن‌ها تلاش کردند تا حدس بزنند این موجود چه چیزی می‌تواند باشد.

در حالی که یکی از کاربران عنوان کرد این موجود شبیه به یک ماهی مرکب بزرگ است، کاربر دیگر آن را شبیه به موجودات بیگانه دانست.

با این حال موسسه تحقیقاتی آکواریوم مونتری بعدا این موجود را یک ماهی سوس نمای پوزه بیلچه‌ای شناسایی کرد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر اظهار کرد: نقش کارگران در تولید بی بدیل است و این نقش تمامی شقوق جامعه کارگری را در برمی گیرد و قابل تقدیر است.

وی افزود: در فضای فعلی کشور و در زنجیره حلقه های موجود در جامعه، بنا به دلایل متعدد ضعیف ترین حلقه، زنجیره اقتصاد است و باید بر روی آن تمرکز کرد، موضوعی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد و ایشان چندین سال است که راهبرد کشور را موضوعات اقتصادی نامگذاری می‌کنند.

اعلایی گفت: بزرگترین مشکل اقتصاد تورم است و بیش از ۵ دهه است که کشور به صورت ملموس و ناملموس از این حوزه آسیب دیده است و بسیاری از ناهنجاری های موجود فرهنگی و اجتماعی هم نشأت گرفته از همین موضوع است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تورم باعث پیش بینی ناپذیری اقتصاد، به هم خوردن طبقات اجتماعی و از بین رفتن انگیزه کاری و ایجاد اختلال در بسیاری از حوزه های دیگر می شود، اضافه کرد: تمامی کارشناسان و صاحب نظران در حوزه اقتصاد منطقی ترین، معقول ترین و مداوم ترین راه مقابله با تورم را تولید می دانند و حتی هر کسی با دانش معمولی خود هم تحلیل کند به این نتیجه می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، تنها راه خارج کردن تورم از بن بست، افزایش تولید است و به همین دلیل باید در کانون توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقش کارگران و نیروی انسانی در تولید بر کسی پوشیده نیست، ضمن تقدیر از تلاش های جامعه کارگری گفت: یکی از سخت ترین کارها مدیریت منابع انسانی در شرکت هاست و بنگاه های اقتصادی در این زمینه باید تلاش زیادی کنند تا شاهد بهره وری و افزایش تولید باشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در تولید حرف برای گفتن آورد ولی در حوزه بهره وری نیاز به تلاش و همت بیشتر دارد و اعتقاد داریم با امکانات موجود می توان تولید بیشتری را رقم زد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900991

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • (عکس) ساخت اسکله شناور در سواحل غزه
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است