Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@09:31:14 GMT

باشگاه پورتو یک جادوگر استخدام کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۰۸۱۱

باشگاه پورتو با یک جادوگر قرارداد بسته است و حقوق بالایی به او می دهد.

به گزارش فارس؛ پورتو پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و راه یابی به لیگ اروپا به خاطر یک اقدام عجیب دوباره در پرتغال در مرکز توجه قرار گرفت. خورخه نونو پینتو دا کاستا، رییس باشگاه با یک جادوگر قرارداد بسته است! مادالنا آروسو که پیشگوی شخصی دا کاستا است به یکی از اعضای باشگاه تیم پرتغالی تبدیل شده است و ماهیانه ۱۵۰۰۰ یورو حقوق دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های پرتغالی این موضوع را فاش کردند و ژورنال ساپو نوشت: "آروسو قرار نیست گلزنی کند اما حقوق خوبی دریافت می کند." این جادوگر از جولای ۲۰۲۱ به صورت رسمی در باشگاه شروع به کار کرده است و مدیران پورتو او را دکتر صدا می کنند. البته برخی از کارکنان از حضور این جادوگر در باشگاه راضی نیستند و به حقوقی که دریافت می کند اعتراض دارند.

نونو بارها از آروسو در پیش بینی موضوعات مختلف ورزشی کمک خواسته است. رییس پرتغالی از سال ۱۹۸۲ در پورتو حضور داشته است اما به خاطر استخدام آروسو با اعتراض شدید هواداران تیمش روبرو شده است‌.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!

دیوید تیلور از تشک کشتی خداحافظی کرد.

طرفداری | جادوگر، چوب جادویی خود را کنار گذاشت.

دیوید تیلور بارها اعلام کرده بود دوست دارد پس از قهرمانی در المپیک پاریس از دنیای کشتی خداحافظی کند اما آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا با شکست مجیک‌من سهمیه المپیک را کسب کرد تا تیلور به المپیک پاریس نرسد.

تیلور پس از شکست در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، مورد توجه مسئولان کشتی ایالت اوکلاهاما به عنوان یکی از قطب‌های کشتی آمریکا قرار گرفت و سرانجام به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما انتخاب شد.

دیوید تیلور ملقب به جادوگر، یک مدال طلای المپیک و ۳ مدال طلا و یک نقره جهان را در کارنامه خود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور