Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:49:51 GMT

توجه خاص حاج قاسم به نهج البلاغه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۰۸۷۲

توجه خاص حاج قاسم به نهج البلاغه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با ایام فاطمیه مراسم عزاداری در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان با حضور جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان برگزار شد.

در این مراسم‌حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: به نهج البلاغه مولای متقیان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم در زمان ما سردار سلیمانی همانند مالک اشتر بود ایشان به اکثر حکمت‌های نهج البلاغه عنایت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با استناد به نهج البلاغه افزود: بخشش عزت و آبروی انسان را حفظ می‌کند، اما انسان باید در برابر انسان سفی حلیم و صبور باشد و بداند عفو و بخشش زکات پیروزی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار داشت: در حکمت ۲۱۱ حضرت می‌فرماید دوری و فراموشی کیفر افراد پیمان شکن است، مشورت عین هدایت است و هر کس به رای خودش قناعت کند بزرگترین خطر برای اوست.

او گفت: صبر با مصائب می‌جنگد در حالی که برترین بی نیازی ترک آرزوهاست و حفظ موفقیت بخشی از تجربه است.

حجت الاسلام هنر هوده گفت: دوستی نوعی خویشاوندی اکتسابی است، به افراد ملول و رنجور اعتماد نکن، زیرا آنان سست و بی اراده می‌شوند و میدان را ترک می‌کنند.

او بیان داشت: بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) مظلومانه و غریبانه به شهادت رسید در حالی که پیامبر اکرم (ص) بار‌ها سفارش ایشان را به امت کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهج البلاغه حضرت زهرا نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت