Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@13:11:18 GMT

دورهمی یلدا برای این افراد ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۰۹۰۵

دورهمی یلدا برای این افراد ممنوع!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صالحی، متخصص بیماری‌های عفونی گفت: با همکاری مردم سطح بالایی از واکسیناسیون را در کشور شاهد هستیم لذا با تزریق دوز سوم واکسن کرونا می‌توانیم روند واکسیناسیون را کامل‌تر کنیم.

وی افزود: با شیوع سویه امیکرون، بیشترین تعداد بستری در کشور‌هایی که واکسیناسیون را انجام نداده‌اند، دیده شده است بنابراین با گذشت ۳ تا ۴ ماه از تزریق دوز دوم، افراد باید دوز سوم واکسن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص بیماری‌های عفونی گفت: با توجه به برگزاری دورهمی‌های خانوادگی در شب یلدا احتمال افزایش ویروس کرونا زیاد است. بهتر است تا بهبود شرایط دورهمی‌ شب یلدا برگزار نشود. در صورت برگزاری باید آن مکان، دارای تهویه مناسب باشد. افرادی که هیچ دوزی از واکسن کرونا را دریافت نکردند،  نباید در دورهمی ها شرکت کنند.

وی افزود: با ابتلای بالای افراد به سویه امیکرون میتوان دریافت که امکان بروز جهش‌های ژنتیکی و تهاجمی‌تر شدن ویروس وجود دارد. سویه اومیکرون ۳۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سویه دلتا انتقال پذیری بیشتری دارد اما میزان بستری آن نسبت به دلتا کمتر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان پربیننده ترین درمان سردردهای میگرنی با یک خودکار! هشدار؛ تزریق بوتاکس برای این افراد ممنوع کرونا باعث عارضه‌ جدیدی به نام کووید ۱۵ شده است با کودکان لجباز چگونه رفتار کنیم؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۹/۲۵) این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون محمدرضا صالحی یلدا کرونا اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد