Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم گیری در خصوص لایحه ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی که در تاریخ ۲۷ شهریور در صحن شورای شهر گرگان مطرح شده بود جهت بررسی بیشتر به هفته بعد موکول شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضای شورا و مدیران شهری برگزار شد.

در این جلسه لایحه شهرداری در رابطه با اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان که در تاریخ ۲۷ شهریور به صحن شورا آمده بود مجدد مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی مخالفم

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان در این خصوص اظهار کرد: شهرداری در راستای ترویج و تشویق مردم به ورزش همگانی وظایفی دارد.

وی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال به شهرداری گرگان به ارث رسیده است افزود: تیمداری بسکتبال بنا بر عرف تایید می شود.

سبطی گفت: شهرداری اگر باشگاه فرهنگی ورزشی تأسیس کند متولی مستقیم و یکی از سکان داران ورزش خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با ایجاد این باشگاه مطالبات جدی به سمت شورا و شهرداری سرازیر می شود.

حمایت از تیم بسکتبال به شهرداری فشار وارد کرده است

سبطی بیان داشت: حمایت از تیم بسکتبال به شهرداری فشار وارد کرده است و ما به دنبال جذب اسپانسر برای این تیم هستیم زیرا ادامه حمایت ها کمر شهرداری را خم می کند.

وی تاکید کرد: شهرداری اگر در وضعیت خوب مالی نیز قرار داشته باشد صرفا باید جنبه حمایتی داشته باشد.

در ادامه حجت مقسم سخنگوی شورای شهر گرگان بیان داشت: برای شهر ما خوب نیست که لوایح معطل بماند.

وی در خصوص اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی گفت: در اساسنامه کلیات مطرح و به فراخور نیاز استفاده می شود.

تاسیس باشگاه الزام آور است

مهران کاظم نژاد هم گفت: در ورزش هزینه می کنیم اما در موارد دیگر مغفول مانده ایم.

وی پیشنهاد کرد به جای ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی به زیرساخت های ورزشی شهر توجه و سالن های ورزشی در شرق گرگان و دیگر محلات شهر احداث شود.

وی افزود: با مساعدت به هیئت ها از طریق تدوین شیوه نامه موافقم اما تاسیس باشگاه الزام آور است.

ناصر گرزین خواهان تعیین چشم انداز شورا برای تصویب باشگاه فرهنگی ورزشی و روشن شدن تکلیف بسکتبال در بودجه سال آینده شهرداری شد و همچنین گفت: باید سعی کنیم تیم بسکتبال شهرداری گرگان به بخش خصوصی واگذار شود.

سید میثم حسینی نیز در مواجهه با نظرات مخالف با اعلام رضایت صددرصدی خود نسبت به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، جهت بررسی بیشتر خواستار توقف یک هفته ای برای تصویب این لایحه شد.

در نهایت مقرر شد تصمیم گیری در خصوص لایحه شهرداری در رابطه با اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به هفته بعد موکول شود.

در ادامه صحن رسمی شورای شهر لایحه شهرداری در خصوص واگذاری عرصه جنب دانشگاه گلستان به شرکت کیان سلامت عصر نوین خاورمیانه جهت احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی بخش خصوصی تصویب شد.

همچنین لایحه پرداخت کمک هزینه اجاره ماهیانه ساختمان کلانتری ۱۵ شهر گرگان نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اسلامی شهر شهرداری بسکتبال شورای شهر بودجه بخش خصوصی سلامت خاورمیانه بیمارستان اعضای شورای گلستان باشگاه فرهنگی ورزشی تیم بسکتبال شهر گرگان ورزشی شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا