Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش گفت: از ابتدای امسل تاکنون پروژه‌های شاخص تامین آب آشامیدنی، برق و گاز، راه‌سازی و مدرسه سازی، مخابراتی، آبخیزداری، کشاورزی، عشایری و خدمت رسانی به محرومین در مناطق مختلف بخش مرکزی خاش آغاز شده که بخش زیادی از این پروژه‌ها افتتاح و یا در حال راه‌اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با حمایت‌های ویژه دولت و همکاری و همراهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران ادارات و نهاد‌ها شاهد اجرای توسعه برق در ۱۵ روستا مانند شهر اسماعیل آباد و روستا‌های افتخار آباد، الله آباد، قادراباد، بیت آباد، کهنوک و کهن نوک کارواندر، چاهکان، دروک سنگان، چاه سم، محمدآباد، نورآباد سرتلاپ، ناصری، همت آباد، چاشهی و مدرس هستیم.

بخشدار مرکز خاش گفت: شناسایی ۱۵ روستای فاقد برق و اختصاص اعتبار برای روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری، اجرای طرح هادی در نقاط روستایی ناصری، نوش آباد، حسین آباد گرساز، بیت آباد، ناصر آباد، کلکلی، نجف آباد، کارواندر و در دستور کار قرار گرفتن طرح هادی در شهرک‌های پیمان و درودی سنگان، الله آباد و نصرت آباد، تقویت ارتباطات و اینترنت ۲۳ سایت همراه اول و در حال اتصال و نصب بودن پنج دکل‌های وب در مناطق کور و دور دست روستایی و شهری، اجرای پروژه مهم مجتمع آبرسانی شهید خیابانیان با جمعیت انبوه ۱۵ هزار خانواری و پیش بینی اعتبار ۱۰ میلیاردی تومانی، اجرای پروژه مجتمع آبرسانی چهار هزار خانواری دشت آبخوان با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی که برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد لازم است، از اقدامات مهم دولت در بخش مرکزی خاش هستند.

وی گفت: تشکیل ۹۷ جلسه و کارگروه و حضور میدانی در مناطق روستایی و عشایری، آسفالت ۱۰ کیلومتر از راه سنگان به میرجاوه با پیشرفت ۵۰درصدی از پروژه‌های شاخص منطقه بوده که برای تکمیل آن ۱۷ میلیارد تومان لازم است.

قلندرزهی  گفت: مشارکت دادن خیران و بهره گرفتن از توان ارتش و سپاه برای تامین آب آشامیدنی و پروژه‌های محرومیت زدایی در نقاط روستایی و عشایری استخر، تلگزی، سیاه پر، الله آباد، نورآباد و نصرت آباد از برنامه‌های دیگر در این بخش محسوب می‌شوند.

وی گفت: اجرا، بهسازی معابر و یا در دستور قرار گرفتن پروژه‌های مهم راه‌سازی و گردشگری در مناطق ترشاب، شوروک، چاه سالار، بیت آباد، داد محمد آباد، بازگشایی راه گرز سنگان، اجرای ۱۷ کیلومتر از بزرگراه خاش به ایرانشهر، تامین ماشین حمل زباله ناصر آباد، اجرای زمین چمن ناصری و پیشنهاد دادن زمین چمن برای چاه سم و اکبرآباد، بهسازی معابر در ۱۰ نقطه، اجرای پروژه مجتمع گردشگری در کهنوک کارواندر و در دستور کار قرار دادن پروژه گردشگری در کند زرد ترشاب که با وجود کمبود اعتبارات انجام شده است.

بخشدار مرکزی خاش  گفت: تامین آب آشامیدنی و نهاده‌های دامی ویژه مناطق عشایری و ایجاد ۳۱ واحد آموزشی با مشارکت خیران و آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس از برنامه‌های دیگر در این بخش هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خاش گازرسانی به روستاها مرکزی خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید

 رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: سال گذشته راه ۱۰۸ روستای استان به طول ۱۳۴ کیلومتر احداث شد که از لحاظ میزان احداث در جایگاه پنجم کشوری قرار گرفته‌ایم.

حسن شهبازی از بهره مندی ۴ هزار و ۵۲۲ خانوار از این راه های احداث شده خبر داد و افزود: با این اقدام شاخص برخورداری روستا‌های استان از راه آسفالته در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، پنج درصد افزایش یافته و به ۷۵ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری احداث راه روستایی در سال گذشته ۸۰ کیلومتر بود که توانسته‌ایم بیشترین از این میزان را تحقق ببخشیم.

هزینه کرد ۸۷۱ میلیارد تومانی برای ساخت راه‌های روستایی در کردستان

 رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اذعان کرد: برای سال‌جاری نیز احداث ۱۹۷ کیلومتر را روستایی در استان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۷۱ میلیارد تومان برای احداث راه‌های روستایی در استان هزینه شد، اضافه کرد: در حوزه راه روستایی با وجود اقدامات مثبتی که با حمایت‌های استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال انجام است، اما برای نزدیک شدن به میانگین کشوری نیازمند اعتبارات جهشی هستیم.

شهبازی با اعلام اینکه در سال جدید علاوه بر برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای پروژه‌های جدید، اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: تامین بودجه پروژه‌های راه روستایی از منابع استانی و فقط تامین قیر برعهده سازمان راهداری است. 

 استان کردستان ۶ هزار و ۱۸۳ کیلومتر راه روستایی دارد که تاکنون ۳ هزار و ۴۵۷ کیلومتر آن آسفالت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد