Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل ضمن گرامیداشت این روز و با تشکر از تمامی خادمین سامانه‌های حمل و نقل مسافر، خصوصاً رانندگان حمل و نقل عمومی در شهر تهران، به بیان گوشه‌هایی از برنامه‌های حمایتی شهرداری تهران از این بخش پرداخت. وی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو با اشاره زحمات و تلاش‌های رانندگان خدوم در انواع حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو، این عزیزان را تلاشگران خط مقدم عرصه خدمت رسانی به شهروندان دانست که همواره با تمام توان و در شرایط سخت، فداکارانه به ارائه خدمت پرداخته و زحماتشان همیشه مورد توجه مردم و مدیریت شهری قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سید مجتبی شفیعی ادامه داد شهرداری تهران همواره برای این عزیزان جایگاه ویژه‌ای قائل بوده و در تلاش است حمایت‌های خود را بیش از گذشته دنبال نماید. وی با اشاره به برخی حمایت‌های صورت گرفته از رانندگان حمل و نقل عمومی، افزود: بخش‌های فعال در موضوع حمل و نقل عمومی بواسطه نوع خدمات و سختی کار لحاظ شده، مورد توجه ویژه در مدیریت جدید شهرداری خواهند بود، بعنوان نمونه در حال حاضر "شرکت واحد اتوبوسرانی تهران" از نظر حقوق و مزایای دریافتی در بین ۴۵ شرکت و سازمان زیرمجموعه شهرداری تهران در رتبه چهارم قرار دارد. براساس آمار موجود در حال حاضر متوسط حقوق و مزایای ناخالص دریافتی ماهانه رانندگان و کارکنان شاغل در این شرکت ۱۶.۳ میلیون تومان است در حالی که متوسط حقوق ناخالص کارکنان شهرداری حدوداً ۱۳ میلیون تومان اعلام گردیده است.
وی افزود: البته در بخش خصوصی اتوبوسرانی در سال‌های اخیر و به ویژه پس از اعمال محدودیت‌های ناشی از کرونا، از طرفی بدلیل کاهش تعداد مسافر و درآمد رانندگان و از طرف دیگر افزایش هزینه‌های بهره‌برداری، فشار مضاعفی بر رانندگان این بخش وارد گردیده که با دستور ویژه شهردار محترم و حمایت شورای اسلامی شهر تهران، این معاونت با برگزاری جلسات هماهنگی با شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی برنامه جامعی را برای جبران هزینه‌های جابجایی مسافر از طریق پرداخت نقدی ما به التفاوت هزینه جابجایی مسافر ارائه کرده و به زودی به اجرا خواهد گزارد.
شفیعی ادامه داد: عدم حمایت دولت در سال‌های گذشته و پرداخت نکردن سهم دولت در یارانه جابجایی مسافر، فشار مضاعفی را بر شهرداری وارد کرده که امیدوارم با مذاکرات و تعاملات شکل گرفته اخیر، به زودی شاهد حمایت جدی دولت از توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی شهری کشور و خصوصا پایتخت باشیم. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران ترافیک ترافیکی حمل و نقل عمومی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا