Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، کمیته وضعیت فیفا حدود یک ماه قبل باشگاه پرسپولیس را در پرونده شکایت آنتونی استوکس از این باشگاه به پرداخت ۸۳۳۰۰ دلار محکوم کرد.

این بازیکن که در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد به جمع سرخ‌‍ پوشان پایتخت پیوست، با وجود دریافت حدود ۱۵۰ هزار دلار و به میدان رفتن فقط در سه بازی برای این تیم، پس از دیدار دور رفت مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه در دبی ماندگار شد و دیگر به کشورمان بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب این است که پس از جدایی جنجالی این بازیکن، باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت مهدی رسول‌‍ پناه دیگر به جای پیگیری بازگشت استوکس به کشورمان یا شکایت از وی به فیفا، قرارداد با مهاجم ایرلندی را فسخ کرد.

در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ مهدی خواجه‌وند، مدیر حقوقی پرسپولیس در گفتگو با سایت این باشگاه ادعا کرد «پس از بررسی‌ها در پی نامه‌نگاری‌هایی که پیش از این انجام داده بودیم، امروز (شنبه) نامه فسخ قرارداد آنتونی استوکس و درخواست غرامت از وی برای وکیل و مدیربرنامه‌های این بازیکن ارسال شد تا فسخ قرارداد با توجه به غیبت غیر موجه این بازیکن، فعال شود»

پس از اقدام پرسپولیس برای فسخ قرارداد استوکس، این باشگاه در اقدامی عجیب‌تر برای بازیکنی که بدون اجازه باشگاه و کادرفنی تمرینات را ترک کرده و در بازی‌ها هم شرکت نمی‌کرد، به صدور ITC اقدام کرد.

حرکات عجیب رسول‌پناه سبب شد دست جعفر سمیعی، مدیرعامل سابق پرسپولیس برای شکایت از استوکس بسته شود و در طرف مقابل این بازیکن با بهره‌مندی از غفلت‌های مدیران پرسپولیس علیه این باشگاه در فیفا طرح شکایت کند. هرچند با دفاع وکلای باشگاه در زمان مدیریت سمیعی، مبلغ محکومیت پرسپولیس در این پرونده تا حدی کاهش یافت.

ابراهیم شکوری، معاون سابق پرسپولیس هم در گفت و گویی اذعان کرد با توجه به فسخ یک طرفه قرارداد و صدور غیرحرفه‌ای ITC استوکس، باشگاه در این پرونده با مشکلات عجیبی مواجه شده است. هرچند طبق اظهار نظر وی، پرسپولیس در دوره مدیریت سمیعی علیه این بازیکن طرح شکایت کرد، اما با توجه به اتفاقات پرونده قبل از حضور این مدیرعامل در پرسپولیس، شانس سرخ پوشان برای برتری در این پرونده به شکل قابل تاملی کاهش یافت.

پرسپولیس اکنون از فیفا درخواست کرده شرح تفصیلی رای مربوط به این پرونده را به این باشگاه ارائه بدهد تا پس از دریافت گراندز رای، پرونده را از طریق دادگاه CAS پیگیری کند. پرونده‌ای که مانند پرونده کالدرون، بودیمیر، اوساگونا و ... از دوره مدیران قبلی در این باشگاه باقی‌مانده و شرایط سختی را برای پرسپولیس ایجاد کرده است.

منبع: فارس پربیننده ترین رکوردشکنی دختر فوق سنگین ایران محکومیت ۸ میلیاردی پرسپولیس برای جذب گل محمدی ستایش جمال شریف از فغانی: او از بهترین داوران جهان است ستاره‌های فوتبالی که زود بازنشسته شدند + عکس گم‌ شدن عجیب و غریب ورزشکار زن ایرانی در اسپانیا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا محکومیت آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این رقابت در نهایت با نتیجه تساوی برای دو تیم به پایان رسید تا شاگردان نکونام، مجدد بتوانند خود را در صدر جدول نگهدارند.

اما در حاشیه این رقابت تصویری جالب منتشر شده است که نشان می‌دهد اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیسی ها، در کنار زمین با رامین رضاییان، ستاره سپاهانی ها، برخوردی دوستانه و گرم داشته است. او قبلا از رضاییان به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه خود یاد کرده بود.

منبع: همشهری آنلاین

 

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه