Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:11:37 GMT

الجزایر قهرمان عرب کاپ شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۳۹۲

الجزایر قهرمان عرب کاپ شد

آفتاب‌‌نیوز :

در این رقابت ها که برای نخستین بار با حمایت مستقیم فیفا برگزار شد تیم فوتبال الجزایر و تونس در ٩٠ دقیقه به تساوی دست یافتند تا برنده این بازی در وقت های اضافه دنبال شود.

امیر سایود و یاسین براهیمی در وقت های اضافه برای الجزایر گلزنی کردند تا این بازی پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با کسب عنوان قهرمانی الجزایر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بازی نیز تیم مصر با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان رو در روی قطر به میدان رفت که این بازی نیز در وقت های قانونی با نتیجه تساوی همراه بود تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

میزبان جام جهانی فوتبال در ضربات پنالتی عملکرد بهتری داشت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!