Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:26:59 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر نود ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۶۸۷

ترکیب احتمالی استقلال برابر نود ارومیه

همانطور که فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نود ارومیه گفت، او با ترکیبی از بازیکنان ذخیره به مصاف نود ارومیه می رود.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نود ارومیه می رود. آبی های پایتخت که در دو دوره گذشته راهی دیدار فینال شدند ولی دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند، به دنبال این هستند تا طلسم این ناکامی ها را شکسته و فرهاد مجیدی هم بتواند تجربه قهرمانی در این جام را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی آبی ها در نشست خبری پیش از دیدار امروز اعلام کرد که قصد دارد از بازیکنان ذخیره خود برابر تیم دسته دومی نود ارومیه استفاده کند در نتیجه شاهد تغییرات گسترده ای در ترکیب استقلال خواهیم بود.

 

* یک آزمون دیگر در انتظار رضایی
علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال که در دیدار با نساجی توانست برای نخستین بار حضور در ترکیب آبی های پایتخت را تجربه کند، امروز نیز برابر نود ارومیه به میدان می رود. او در لیگ برتر مقابل نساجی و گل گهر دروازه اش را بسته نگه داشت و می تواند امروز نیز به سومین کلین شیت در چهارمین تجربه اش با پیراهن استقلال دست یابد.

 

 

* خط دفاعی جدید
مجیدی به یزدانی استراحت داده در نتیجه شاهد حضور سه مدافع باتجربه استقلال در ترکیب خواهیم بود. عارف آقاسی در بازی با سپاهان جای محمد دانشگر را در ترکیب این تیم گرفت ولی این دو امروز در کنار هم به میدان خواهند رفت. محمدحسین مرادمند نیز دیگر بازیکنی است که ترکیب خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهد.

 

 

* تغییرات گسترده در خط میانی
احتمالا استقلال با تغییرات زیادی در خط میانی مواجه خواهد بود. روزبه چشمی بازیکن باتجربه آبی ها از جمله مهره های کلیدی این تیم است که فرهاد مجیدی علاقه زیادی دارد تا او به آمادگی کامل برسد و عصای دست کادرفنی شود. به نظر می رسد از میان سعید مهری و آرش رضاوند یک نفر در کنار چشمی بازی کند.

 

 

در روز غیبت سلمانی، دو گزینه برای سمت چپ پیش روی مجیدی است. در یک طرف متین کریم زاده جوان قرار دارد و در سمت دیگر نیز بابک مرادی که تنبیهات انضباطی را پشت سر گذاشته است. برای سمت راست نیز سبحان خاقانی بازی می کند.

 

* چهره های تازه در خط آتش
استقلال برای چینش سه عنصر تهاجمی خود نیز گزینه های زیادی در دسترس دارد. امین قاسمی نژاد بازیکنی است که به خوبی فرصت حضور در میدان را نداشته و فردا می تواند توانایی هایش را نشان دهد. امیر علی صادقی دیگر بازیکن جوان استقلال هم نام دیگری است که بازی با نود ارومیه می تواند دیداری برای اثبات شایستگی هایش باشد. در خط حمله نیز محمدرضا آزادی می تواند برای استقلال به میدان برود.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال برابر نود ارومیه:


علیرضا رضایی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – عارف آقاسی – روزبه چشمی – سعید مهری – متین کریم زاده – سبحان خاقانی – امین قاسمی نژاد – امیرعلی صادقی – محمدرضا آزادی

دسته یک استقلال تهران نود ارومیه جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک استقلال تهران نود ارومیه جام حذفی برابر نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم