Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:08:59 GMT

حمله موشکی به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۸۰۱

حمله موشکی به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر، بامداد یکشنبه بار دیگر رسانه‌های عراقی از شنیده شدن صدای انفجار در بغداد خبر دادند. در ابتدا کانال تلگرامی صابرین نیوز در خبری فوری اعلام کرد که این صدای انفجار در منطقه سبز بغداد شنیده شده است.

در ادامه رسانه‌های عراقی اعلام کردند که به دنبال این انفجار آژیرهای هشدار در منطقه سبز به صدا درآمده و و پدافند هوایی سفارت آمریکا در منطقه سبز فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش صابرین نیوز، ۲ فروند راکت در نزدیکی پایگاه سوم توحید در داخل سفارت آمریکا در بغداد سقوط کرده است. در ادامه خبرگزاری روسی اسپوتنیک و صحیفة العراق الالکترونیه نیز این خبر را تأیید کردند.

منطقه سبز بغداد بارها شاهد حملات راکتی بوده است. آبان ماه رسانه‌های عراقی خبر دادند که منزل «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر این کشور در منطقه سبز هدف حمله هوایی قرار گرفته است. این در حالی است که برخی از شخصیت‌ها و گروه‌های عراقی این مسئله را باور نداشتند.

کد خبر 5378832

منبع: مهر

کلیدواژه: بغداد منطقه سبز بغداد ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا روسیه عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ایران مذاکرات وین عربستان سعودی اوکراین مسکو لبنان سوریه افغانستان واشنگتن منطقه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین