Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@08:24:21 GMT

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران‌های لاهیجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۱۸۰۹

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران‌های لاهیجان

آفتاب‌‌نیوز :

به گفته دادستان لاهیجان گیلان، ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در رستوران‌های لاهیجان کشف و ضبط شد که ۳ واحد صنفی متخلف پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

ابراهیم انصاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادستانی شهرستان در جهت تنظیم و نظارت بر بازار، کمیته‌ای متشکل از ادارات مختلف تشکیل و به صورت مستمر از مراکز مختلف صنفی، تجاری مراکز اغذیه ای، رستوران‌ها بازدید می‌کنند، اظهار کرد: در جریان بازدید از اصناف شهرستان ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد از رستوران‌های لاهیجان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳ واحد صنفی متخلف پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد، گفت: هفته گذشته نیز در جریان بازدید از داروخانه‌های شهرستان، تخلفات صنفی متعددی از داروخانه‌ها مشاهده شد که مراتب جهت برخورد قانونی به تعزیرات منعکس و برای یکی از داروخانه‌ها به دلیل عرضه داروی تاریخ گذشته پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان انقلاب و عمومی لاهیجان با اشاره به نظارت جدی جهت جلوگیری از تخلفات افزود: مراتب تخلفات موصوف به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز جهت نظارت جدی‌تر بر داروخانه‌ها اعلام گردید و بازدید از اصناف نیز به صورت مستمر انجام می‌گیرد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوشت فاسد لاهیجان داروخانه ها رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد