Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، باران‌های سیل آسا در مالزی سیلابی را به راه انداخته که موجب آواره شدن بیش از ۱۱ هزار نفر، بسته شدن ده‌ها جاده و مختل شدن کشتیرانی در این کشور شده است.

اسماعیل صبری یعقوب نخست وزیر مالزی در کنفرانسی خبری گفت بیش از ۶۶ هزار نفر از پرسنل پلیس، ارتش و ادارات آتش نشانی مالزی در سراسر این کشور برای کمک به نجات مردمی که در اثر سیل سرگردان شده اند به میدان آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاب در مالزی در زمان باران‌های موسمی یعنی از اکتبر تا مارس میلادی، به خصوص در ساحل شرقی این کشور امری شایع است.

اما بارشی که از صبح جمعه آغاز شد و تا شنبه طول کشید بدترین لطمه را به ایالت سلانگور در غرب مالزی وارد کرده است. این ایالت ثروتمندترین و پرجمعیت‌ترین منطقه در اطراف کوآلالامپور، پایتخت مالزی است.

مقامات پورت کلانگ که بزرگترین منطقه بندری مالزی است گفتند سیلاب موجب اختلال شدید در عملیات کشتیرانی شده است. ده‌ها جاده و بزرگراه نیز در مالزی بسته شده است.

اداره هواشناسی مالزی هشدار داده بارش شدید باران در سلانگور، کوآلالامپور و چند ایالت دیگر این کشور تا روز یکشنبه طول خواهد کشید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه مالزی بارندگی شدید باران سیل آسا سیلاب آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان