Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:31:00 GMT

کاهش شدت آتش در پارک ملی گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۲۱۳۹

کاهش شدت آتش در پارک ملی گلستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد آریانفر، جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان گفت: در سه روز اخیر، حدود ۲۵ فقره آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان رخ داد که اغلب مهار شده یا در حال اطفاء است.

آریانفر افزود: در حال حاضر آتش سوزی فقط در پارک ملی گلستان ادامه دارد که به لطف باران و تلاش نیروها، از شدت آن کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۳فروند بالگرد نیز در اختیار داریم که تاکنون دو عملیات داشتند ، افزود: سخت گذر بودن منطقه آتش سوزی در پارک ملی و وزش باد شدید، کار مهارکردن را دشوار کرده است.

آریانفر اضافه کرد: با سازماندهی نیرو‌ها تلاش می‌کنیم که آتش تا پایان وقت فردا، آتش مهار شود.

وی گفت: به غیر از پارک ملی گلستان، آتش تاکنون به حدود ۵۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان خسارت زده است.

آریانفر، بی احتیاطی را علت اصلی بیشتر آتش سوزی‌ها اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه پارک ملی گلستان آتش سوزی بارش باران آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه پارک ملی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر جشنواره و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش گفت: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
حسام الدین هاشمزهی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و در حال حاضر به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • کاهش هزینه حفاظت پارک کبودوال از ۱۳۰ به ۳۲ میلیارد تومان
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری