Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه ویرجینیا آمریکا اعلام کرد که با توجه به افزایش هزینه‌های دانشگاه، شهریه‌های دانشجویان افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از دبلیوتاپ نیوز،‌ بر این اساس، دانشگاه ویرجینیا برای دو سال آینده، شهریه مقطع کارشناسی دانشجویان خود را در مجموع بیش از ۸ درصد افزایش خواهد داد.

با اعلام این دانشگاه،‌ امسال و سال گذشته شهریه پایه دانشجویان دانشگاه ویرجینیا ثابت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به دلیل افزایش هزینه‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف، شهریه دانشجویان در دوسال آینده افزایش می‌یابد.

هیات مدیره دانشگاه ویرجینیا شهریه دانشجویان برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را تا ۴.۷ درصد و شهریه سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را به میزان ۳.۷ درصد افزایش خواهد داد.

در حال حاضر، شهریه دانشجویان داخل ایالت ویرجینیا حدود ۱۴ هزار دلار است و این میزان برای برای دانشجویان خارج از ایالت به ۴۶ هزار دلار می‌رسد.

زمانی‌که تمامی هزینه‌ها به علاوه اتاق و تخت اضافه می‌شود، مبلغ شهریه برای دانشجویان داخل ایالت به ۲۹ هزار دلار و برای دانشجویان خارج از ایالت به ۶۲ هزار دلار می‌رسد.

"ویت کلمنت" رئیس دانشگاه ویرجینیا طی بیانیه‌ای گفت: ما در مورد افزایش شهریه دانشگاه آسان نمی‌گیریم و تلاش میکنیم افزایش شهریه را فقط بر اساس رسیدگی به هزینه‌های فزاینده دانشگاه، تضمین ثبات مالی و حفظ برتری علمی دانشگاه اعمال کنیم.

وی ادامه داد: نرخ‌های جدید شهریه به دانشگاه کمک می‌کند تا بودجه سالیانه خود را در یک محیط تورمی، متعادل کند.

با اعلام دانشگاه ویرجینیا، افزایش درآمد حاصل از افزایش شهریه برای فعال کردن بخشی از دانشگاه به نام "UVA" است که در رابطه با حقوق اساتید و پشتیبانی از تجربه دانشجویی استفاده می‌شود.

با اعلام "UVA"، دانشجویانی که درآمد خانواده‌های آنها  کمتر از ۸۰ هزار دلار است، موظف به پرداخت شهریه نیستند و خانواده‌هایی که در ایالت ویرجینیا زندگی می‌کنند و درآمد آنها کمتر از ۳۰ هزار دلار است، می‌توانند برای شهریه، خوابگاه و غذا هزینه‌ای پرداخت نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان شهریه دانشجویان دانشگاه ویرجینیا افزایش شهریه هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی

روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکا که برای آزادی فلسطین درحدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075842 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا