Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کاشفی مهر مدیر مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید مدنی تبریز در مراسم افتتاح مرکز درمانگاهی رادیوانکولوژی و کموتراپی شهید مدنی تبریز اظهار داشت: مجموعه واحد‌های انکولوژی این بیمارستان با بهره مندی از چهار دستگاه شتاب دهنده خطی و توموتراپی، ۱۴ تخت انکولوژی VIP و ۱۵ تخت کموتراپی سرپایی و هفت درمانگاه تخصصی در عرصه‌ای به مساحت تقریبی پنج هزار مترمربع در حال ارائه خدمت به بیماران دردمند منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با بهترین استاندارد‌ها احداث و آماده سازی شده است، ادامه داد: فاز نخست این مجموعه که بخش شیمی درمانی بستری و بونکر شتاب دهنده الکتا بود توسط خیر بزرگوار قصاب عبدالهی با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان راه اندازی شد.

کاشفی مهر گفت: در فاز دوم دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بازسازی بونکر توموتراپی و خرید و نصب ۲ دستگاه بسیار پیشرفته شتاب دهنده خطی الکتا و توموتراپی که ارزش ریالی آن هم اکنون به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد ارائه خدمات فوق تخصصی و پیشرفته درمان بیماران سرطانی را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: در فاز سوم این مجموعه بیش از پنج میلیارد تومان از طریق خیرین به شکل منابع نقدی و غیرنقدی تامین و صرف احداث و تجهیز درمانگاه‌های تخصصی و بخش شیمی درمانی سرپایی شد.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید مدنی تبریز افزود: اکنون بخش شیمی درمانی سرپایی با ۱۵ تخت و هفت درمانگاه تخصصی رادیوانکولوژی در عرصه به مساحت حدود ۷۰۰ متر روزانه به حدود ۲۵۰ بیمار سرطانی در درمانگاه‌ها و بخش سرپایی خود خدمت ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی با تاسیس موسسه رسمی خیریه بیمارستان شهید مدنی جلب مشارکت خیرین و جذب و هزینه منابع و کمک‌های تامین شده را تسهیل کرده است.

کاشفی مهر خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی در فاز چهار و پایانی کار فعالیت خود را با کمک خیرین نیک اندیش با احداث بونکر شتاب دهنده خطی امید و نصب و راه اندازی این دستگاه که در حال حاضر خریداری شده و در انبار دانشگاه می‌باشد و همچنین پیگیری خرید و نصب دستگاه‌های سیتی سمیلاتور و براکی تراپی و همچنین احداث پانسیون اقامتی برای بیمان نیازمند برای دستیابی به یکی از بزرگترین و مجهزترین سایت رادیوانکولوژی و رادیوکموتراپی کشور تداوم می‌بخشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران سرطانی مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی تبریز شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی