Web Analytics Made Easy - Statcounter

گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه شب یلدا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از نظارت تعزیرات حکومتی ویژه شب یلدا به منظور حفظ آرامش بازار در سطح استان خبر داد .

علی‌اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان، با اشاره به اهمیت آغاز گشت‌ها مشترک تعزیرات حکومتی ویژه شب یلدا، اظهار کرد: این مهم به منظور حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز به مدت ۱۰ روز از تاریخ بیستم آذرماه شروع و تا یکم دیماه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گشت با همکاری و مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌‌های اجرایی و نظارتی استان برنامه‌ریزی شده است و تاکنون ۷۷ پرونده تخلف در قالب گشت مشترک تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد در ادامه با بیان این‌که در طول این مدت، گشت‌های مشترک در ساعات اداری و غیراداری فعالیت‌‌های اقتصادی مرتبط را در استان بازرسی و نظارت می‌کنند، گفت: این گشت‌ها از گذشته در همه شرایط وجود داشته اما در این مدت با توجه به افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز مردم مانند (آجیل ، میوه و شیرینی) و سایر اقلام مرتبط کالاهای مورد هدف بازرسی گشت‌های مشترک قرار گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته است.

منبع: فارس

کلیدواژه: گشت مشترک شب یلدا قیمت ها استان یزد خبرگزاری فارس تعزیرات حکومتی تخلف آجیل مدیرکل تعزیرات حکومتی گشت های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین