Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار استاندار لرستان باخانواده شهید امنیت، رحمان پوردهقان

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه جمعی از کارکنان استانداری با حضور در منزل شهید امنیت، سرگرد رحمان پوردهقان با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد

زیویار ضمن تفقد و دلجویی از فرزندان شهید پوردهقان، هدف از حضور در منزل شهید امنیت را عرض تسلیت و تسلی خاطر به خانواده این شهید والامقام عنوان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد "رحمان دهقان‌پور" پنجشنبه هفته گذشته در تیراندازی متقابل اشرار در منطقه " دره گرم" خرم آباد مجروح شد و جمعه ۲۶ آذر به دلیل شدت جراحات به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

تکذیب فیلم سرقت دریچه های فاضلاب توسط ماموران نیروی انتظامی بروجرد

سرپرست فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: انتشار فیلم سرقت دریچه های فاضلاب در شهرک اندیشه بروجرد در فضای مجازی کذب محض است.

سرهنگ نصرت اله گراوند افزود: ماموران کلانتری ۱۴ اندیشه بروجرد در حین گشت زنی متوجه سارقی می شوند که در حال سرقت دریچه فاضلاب است که سارق به محض دیدن ماموران پلیس متواری می شود.

وی گفت: ماموران نیز دریچه های سرقتی را با خودروی پلیس به کلانتری انتقال می دهند که یکی از شهروندان به خاطر عضوگیری کانال و صفحه شخصی اقدام به فیلمبرداری و انتشار در فضازی مجازی کرده بود که به سرعت دستگیر شد و از کار خود ابراز پشیمانی کرد.

وی اظهار داشت: دریچه های فاضلاب سرقت شده در کلانتری تحویل  نماینده حقوقی شرکت آب و فاضلاب بروجرد شد.

مرمت و بازسازی یک بنای تاریخی در بروجرد

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد گفت: مرمت و بازسازی بنای تاریخی مقبره مرحوم آیت الله میرزا محمود طباطبایی بروجردی انجام شد.

حجت اله یارمحمدی اظهار داشت: این مقبره یکی از عناصر ارزشمند مجموعه فرهنگی تاریخی سادات طباطبایی بروجرد می باشد که قسمت هایی از جداره بیرونی آن با همت و تامین هزینه از سوی اُمنا که عمدتا از نوادگان و وابستگان این عالم هستند مرمت شد.   

وی مجموع آثار تاریخی شناسایی شده شهرستان را ۴۰۰ اثر عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۰۰ اثر تاریخی این شهرستان ثبت ملی و ۲ میراث معنوی و یک میراث طبیعی نیز ثبت شده است.

ثبت یک گونه جدید پرنده در پلدختر

رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: برای نخستین بار یک بهله "کورکور بال‌سیاه" در تالاب گری بلمک این شهرستان مشاهده شد.

علی الشتری نژاد اظهار کرد: کورکور بال‌سیاه با نام علمی Elanus caeruleus یک پرنده شکاری از راسته شاهین سانان و خانواده قوشیان است که در چهار قاره اروپا، آسیا، آفریقا و استرالیا زندگی می‌کنند و به عنوان پرنده مهاجر زمستان شناخته می‌شود.

وی گفت:این پرونده به‌ صورت کمیاب در نواحی جنوبی کشور وجود دارد، به صورت محلی در استان‌های کرمان و هرمزگان جوجه آوری می‌کند و به صورت مهاجر عبوری در استان گلستان و زمستان گذر در استان خوزستان گزارش و در استان البرز، تهران و قزوین نیز مشاهده شده است.

وی افزود: کورکور بال سیاه پرنده‌ای شکاری است که به لحاظ اندازه کوچک، رنگ سفید و روشن و سیاهی روی شانه‌هایش از سایر کورکورها قابل تشخیص است، جلوی پیشانی این پرنده  سفید رنگ بوده و خط ابروی آن سیاه، رنگ چشم قرمز و رنگ پاها و منقارش زرد است.

وی افزود: این گونه با طول بدن ۳۱ تا ۳۵ سانتیمتر و گستردگی بال ها از  ۷۵ تا ۷۸ سانتیمتر در فهرست پرندگان حمایت شده ایران قرار دارد و دارای ارزش حفاظتی است.

برچسب‌ها بروجرد پلدختر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد پلدختر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بروجرد پلدختر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان شهید امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است