Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:10:53 GMT

مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا در مازندران کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۲۶۵۴

مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا در مازندران کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیرازی صبح یکشنبه در حاشیه آغاز فاز دوم طرح مدیریت هوشمند مهار کرونا با اشاره به طراحی این طرح در پنج مرحله اظهار داشت: مرحله دوم این طرح مربوط به حمل‌ونقل درون شهری است.

وی افزود: در این مرحله تمامی رانندگان تاکسی‌های شهری، اینترنتی، سرویس مدارس و تلفنی با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت نسبت به دریافت کد واکسن اقدام و آن را بر روی شیشه جلویی نصب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای این طرح به مدت یک هفته گفت: با پایان یافتن طرح و اقدام نکردن برای واکسن، راننده متخلف ابتدا جریمه می‌شود و در صورت عدم تمکین برای واکسن زدن نسبت به لغو مجوز و فعالیت آن اقدام می‌شود.

شیرازی با اشاره به طراحی مدیریت کرونا در پنج بخش افزود: این طرح به دنبال رصد هوشمند بیماری در سطح کشور است و هدف آن است که واکسیناسیون به صورت کامل در جامعه اجرا شود و افرادی که واکسن نزدند نتوانند در جامعه حضور یابند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: مرحله اول کارکنان اداری و دستگاه‌های اجرایی، مرحله دوم بخش فعالان حمل ونقل، مرحله سوم واحدهای صنفی و اصناف، مرحله چهار حمل ونقل برون شهری و بین شهری و مرحله پنجم شامل بخش‌های تحقیقاتی و دانشگاهی است.

کد خبر 5378935

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شیرازی استانداری مازندران ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایام فاطمیه شب یلدا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم