Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود ایوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سهمیه شهرستان ممسنی از طرح جهش مسکن چهار هزار و ۱۶ واحد است که برای شهرهای نورآباد و خومه زار و بابامنیر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فاز نخست این طرح با ۳۱۲ واحد بزودی عملیات کلنگ زنی آن آغاز می‌شود.

فرماندار ممسنی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای متقاضیان طرح جهش مسکن در محله اشکان شهر نورآباد با اختصاص ۳و نیم هکتار زمین در فاز نخست به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ممسنی تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این واحدها در دو طبقه چهار واحدی احداث می‌شود، ابراز کرد: آسان‌ترین مسیر برای تحقق طرح جهش مسکن و خانه دار شدن افراد فاقد مسکن پرداخت تسهیلات بدون پیش شرط‌های موجود نظام بانکی برای ساخت واحد خود مالکی است.

ایوبی یادآور شد: تا به الان ٢ هزار و ۹۳۲ نفر در طرح جهش مسکن ثبت نام کرده‌اند که می‌بایست توسط اداره راه و شهرسازی پالایش شوند.

رئیس شورای مسکن شهرستان ممسنی سهمیه اولیه این شهرستان را ٤٠١٦نفر در سه شهر نورآباد، بابامنیر و خومه زار عنوان کرد. این مقام مسئول مبلغ این تسهیلات را برای متقاضیان شهری ۳۰۰ میلیون و در روستاها ۲۰۰ میلیون تومان و با باز پرداخت ۲۰ ساله و با نرخ سود ۱۸ درصد است.

او ادامه داد: اقساط این تسهیلات در ماه به حداقل ۳ میلیون تومان است.

بگفته فرماندار ممسنی، قرار است طرح جهش مسکن در این شهرستان در زمانبندی چهار ساله به بهره برداری کامل برسد.

شهرستان ممسنی با مرکزیت نورآباد تا کلان شهر شیراز حدود ۱۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 5378978

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر ممسنی مسکن داود ایوبی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایام فاطمیه شب یلدا سانحه تصادف طرح جهش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل