Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از بیمه سلامت، قاسم جان بابایی اقدامات سازمان بیمه سلامت در جهت نسخه نویسی الکترونیک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اقدامات خوبی در زمینه نسخه نویسی الکترونیک انجام شده اما عقب ماندگی در دانشگاه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا ایجاد شد که باید با رفع موانع و سرعت در کارها خود را به این برنامه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که برای سرعت در کار جریمه ها لغو و به خصوص در تهران قرارگاهی ایجاد شود که اقدامات بهتر انجام شود.

جان بابایی گفت: دانشگاه ها از نظر فنی نسبت به قبل وضعیت بهتری دارند، اما برخی مسائل زیرساختی و هماهنگی بین سازمان بیمه گر و وزارت بهداشت در بحث استفاده از پنل وجود دارد که در حال رفع آن هستیم.

معاون درمان وزیر بهداشت تاکید کرد: مسلما در اجرای چنین برنامه هایی نواقصی وجود دارد که بخشی فنی و بخشی به هماهنگی سازمان های مربوطه در اجرای این طرح مربوط می شود که به مرور باید رفع و اصلاح شود.

جان بابایی گفت: باید توجه داشت که موفقیت اجرای چنین برنامه ای به همراهی مردم و تمام ارکان نظام سلامت از جمله سازمانهای بیمه گر، وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و ارائه دهندگان خدمت نیاز دارد و هر کدام همانند حلقه زنجیری هستند که بدون وجود تنها یک حلقه این طرح با مشکل مواجه خواهد شد به همین دلیل از آنجایی که این موضوع یک تکلیف قانونی است همه موظف به اجرای آن هستیم.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: در صورتی که افراد از مزایای اجرای این طرح به درستی مطلع شوند خود راغب به اجرای آن خواهند بود چرا که این برنامه علاوه بر مدیریت صحیح منابع از بسیاری از سو استفاده ها در حوزه سلامت جلوگیری کرده و باعث می شود که در نهایت با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برنامه ریزی درستی بر اقدامات داشته باشیم‌.

برچسب‌ها بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه ریزی (معاونین) دادگستری کرمان اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آنها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

رییس کل دادضمن قدردانی از دستورات ۲۲ گانه ریاست قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی نمود و گفت:دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته اند.

حجت الاسلام حمیدی گفت:ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر