Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:16:57 GMT

برخورد با مظاهر ترویج فساد در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۰۷۶

برخورد با مظاهر ترویج فساد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه دادگستری آذربایجان غربی آمده است: به دنبال وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر ترویج مظاهر فساد و جریحه دار کردن عفت عمومی به سبک ترویج مدلینگ توسط برخی صنوف سمعی و بصری و تصویر برداری که با تهیه تصویر از نوامیس مردم و تبدیل آن به کلیپ‌های مبتذل و عرضه و نمایش آن در فضای مجازی و قرار دادن در معرض دید همگان، اقدامات قضائی لازم جهت شناسایی و برخورد قاطع با این افراد و واحد صنفی متخلف انجام و مرتکبین دستگیر و واحد صنفی مربوط پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: با تذکر و هشدار جدی جهت رعایت موازین شرعی و اخلاقی به افراد و اصنافی که در زمینه‌های مزبور و مرتبط فعالیت دارند اعلام می‌کند عرض و آبروی مردم خط قرمز دستگاه قضائی هست و اجازه کوچک‌ترین سو استفاده را نخواهد داد و قاطعانه از شأن و منزلت افراد و خانواده‌ها صیانت می‌کند.

کد خبر 5379024

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه بیانیه مبارزه با فساد ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شب یلدا آلودگی هوا ایام فاطمیه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‎ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

کد خبر 6097991 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر