Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:22:56 GMT

طراحی ساعت هوشمند جدید هوآوی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۰۸۳

طراحی ساعت هوشمند جدید هوآوی مشخص شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی این روز‌ها به شدت درگیر آماده کردن خود برای یک رویداد بزرگ معرفی در ۲۳ دسامبر است. انتظار می‌رود که این شرکت از Huawei P۵۰ Pocket و احتمالاً یک گوشی تاشوی دیگر به نام Mate V، رونمایی کند. همچنین گزارش‌های منتشر شده این موضوع را به اذهان متبادر می‌کنند که ممکن است معرفی MateBook X Pro نیز بخشی از این رویداد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال دارد آخرین ساعت هوشمند هوآوی یعنی Huawei Watch D و یک جفت عینک هوشمند نیز در رویداد مذکور معرفی شوند.

بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Huawei Watch D +تصاویر جزئیاتی درباره قیمت Huawei Watch D

رندر‌های جدیدی که از محصول تازه هوآوی منتشر شده بخشی از فهرست پیش‌سفارش در vmall.com است. اطلاعات درز یافته قیمت دقیق خرده فروشی ساعت D را به طور رسمی فاش نمی‌کند، اما در عین حال منابع نشان می‌دهند که Watch D با قیمت ۲۹۹۸ یوان یا تقریباً ۴۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

با این حال، هنوز متوجه نشده ایم که آیا Watch D به تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای ویژگی پایش فشار خونی که دارد مجهز می‌شود یا خیر. این ویژگی قبلا در موارد متعدد مورد استقبال قرار گرفته و با بررسی رندر‌های رسمی، احتمالاً برجسته‌ترین نقطه فروش این ابزار پوشیدنی خواهد بود. به لطف یک راهنمای کاربر فاش شده، می‌دانیم که این ویژگی به کمک یک بند بادی که به بدنه ساعت D وصل می‌شود و در دو اندازه مختلف، کار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند اسمارت واچ شرکت هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

زمان دیدار فینال جام ملت‌ها، رده بندی و پلی آف به شرح ذیل است:

دیدارهای نهایی – یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت ۱۴۰۳

تعیین تیم پنجم: افغانستان – قرقیزستان/ ساعت ۰۸:۳۰

رده‌بندی: تاجیکستان– ازبکستان/ ساعت ۱۱:۳۰

فینال: تایلند– ایران/ ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد