Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان همکاری اسلامی امروز به میزبانی اسلام آباد، نشستی را پیرامون موضوع افغانستان برگزار کرد. فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی در جریان این نشست سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: حفاظت و حراست از امنیت و ثبات در افغانستان اولویت جامعه جهانی است. افغانستان امروز بر سَر یک دو راهی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروپاشی وضعیت کنونی در افغانستان به نفع افراط گرایان تمام خواهد شد و گسترش تروریسم را به دنبال خواهد داشت.

در حال تکمیل…

کد خبر 5379061 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیصل بن فرحان عربستان سعودی افغانستان سازمان همکاری اسلامی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی روسیه عراق فلسطین ایران مذاکرات وین عربستان سعودی لبنان مسکو افغانستان سوریه جنبش حماس اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز

بهای نیم سکه امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بدون تغییر ماند، در حالی که بهای سایر انواع سکه با افزایش اندک همراه بود.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون تغییر نسبت به چهارشنبه، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۲۹۹ دلار رسید که نسبت به روز گذشته پنج دلار کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد