Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ جمالی؛ رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیشترین نقاط حادثه‌خیز درون شهری همدان را  
مربوط به بلوار فرودگاه و بلوار ارتش دانست و اظهار کرد: متاسفانه ۵۰ درصد تصادفات معابر در طول سال در این دو نقطه است و ۵۰ درصد به مابقی به دیگر نقاط مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در بلوار ارتش خصوصا زیرگذر صدا و سیما دائما دغدغه تصادف‌ها را داریم گفت: افزایش دوربین‌های کنترل سرعت پیشنهاد شده که متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه اصلاحات فنی در زیرگذر نیاز است که هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است گفت: ایجاد کمربندی پیگیری می‌شود اما تا زمان راه‌اندازی آن سالها طول خواهد کشید و با این شرایط افزایش دوربین‌ها از سوی شهرداری در این معابر باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید به اینکه راه‌ بلوار فرودگاه عریض شده‌ اما نکات فنی در آن لحاظ نشده است افزود: مسائل فنی در زیرگذر صدا و سیما مطرح است که آقای دادستان نیز ورود داشتند اما تاکنون اقدامی انجام نشده است‌.

جمالی بیان کرد: با توجه به اینکه وسعت همدان توسعه می‌یابد و طرح جامع شهری برای آن مصوب شده و جزو کلان‌شهرهاست باید نصب دوربین‌ها افزایش یابد تا ترددها خصوصا تردد غرب کشور در این دو نقطه را کنترل کنیم زیرا روال قبل دیگر پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه ترددهای درون شهری به حالت عادی برگشته و حتی افزایش یافته است افزود: در این مدت خودروهای جدیدی به چرخه عبور و مرور وارد شدند و نسبت به قبل شرایط تغییر کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه در حصار امام مشکل تردد داریم و در برخی خیابان‌ها تردد افزایش یافته در حالی که معابر تغییری نکرده است ادامه داد: در این شرایط وقتی می‌خواهیم معابر را هم یک طرفه کنیم با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروز در بلوار رجایی مشکل داریم و هر روز در آن قسمت با ترافیک مواجه هستیم و نیاز به اصلاح فنی به ویژه نصب کندروها است، خواستار توجه به این موضوعات شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان بلوار ارتش بلوار فرودگاه نقاط حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شعاعی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و حمل نقل استان در محل راهداری زنجان، گفت: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی ابراز کرد: رفع نقاط حادثه خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تأمین اعتبارات است و برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات مؤثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

شعاعی تاکید کرد: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

وی افزود: از تمامی رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت درخواست می‌شود به قوانین پایبند باشند و تنوع موتورسیکلت‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده و استفاده صحیح از آن در کاهش تصادفات بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان، بیان داشت: ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد. شعاعی یاد آورشد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند و در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزار دهنده و هزینه بر است.

کد خبر 6089991

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی