Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@15:13:44 GMT

پدران شهدا، نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۳۰۰

پدران شهدا، نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری

قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان «محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی» از استان اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی» پدر شهیدان «محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی» از استان اصفهان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

وی افزود: مرحوم «حاج غلامحسین افلاکیان نجف‌آبادی» پدر شهیدان معظم «محمدتقی، احمد و علی افلاکیان نجف‌آبادی» از استان اصفهان، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک شهدای والا مقام شما خانواده محترم درود می‌فرستم. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.»

کد خبر 542897

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران بنياد شهيد سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ایثارگران پدر شهید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ