Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کانون انجمن‎‌های صنفی کارگران ساختمانی چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از این نرم‌افراز اظهار داشت: با این برنامه می‌توان ضمن حفظ شان و کرامت کارگران میدانی و ساختمانی آنها را به طور مستقیم به بازار کار متصل کرد.

نورالله نیکبخت با بیان اینکه نرم‌افزار نیازمندی‌های کارگران ساختمانی و میدانی در دارای کاربردهای مختلف است، افزود: با بهره‌گیری از این نرم‌افزار تمامی استادکاران و کارگران ساماندهی و به کارفرمایان معرفی می‌شوند و همچنین در مرحله بعد در قالب این نرم‌افزار قراردادها تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخت با بیان اینکه انجمن صنفی کارگران ساختمانی این استان با تاخیر شکل گرفت، اظهار داشت: اگر چه این انجمن با تاخیر شکل گرفت اما یکی از فعال‌ترین انجمن‌های کشور است و در راستای مطالبه‌گری و احقاق حقوق کارگران گام برمی‌دارد.

مسوول کانون انجمن‎‌های صنفی کارگران ساختمانی چهارمحال و بختیاری  با اشاره به ۲۰ هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در این استان، یادآور شد: همچنین هفت هزار نفر در نوبت بیمه قرار دارند.

نیکبخت با بیان اینکه ۱۲ هزار کارگر این استان در استان‌های دیگر مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: همچنین این استان دارای پنج هزار کارگر فعال در کشورهای خلیج فارس است.

وی انجمن صفی کارگران ساختمانی را در کنار دولت دانست و گفت: این انجمن در راستای کمک به تولید و رفع موانع موجود می‌تواند با همراهی و ارائه راهکار دولت را یاری دهد.

نیکبخت راه‌اندازی شورای حل اختلاف کارگران ساختمانی را از مطالبات جدی این صنف برشمرد و گفت: این مطالبه در حال پگیری است و امید می‌رود به زودی محقق شود.

به گزارش ایرنا، ۳۵ هزار کارگر ساختمانی در و بختیاری ساماندهی شده است که از این تعداد ۲۰ هزار نفر کارگر ماهر و نیمه ماهرند و ۱۲ هزار نفر دارای مهارت درجه یک رشته بنایی و جوشکاری هستند.

برچسب‌ها کارگر چهارمحال وبختیاری نرم افزار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر چهارمحال وبختیاری نرم افزار کارگر چهارمحال وبختیاری نرم افزار کارگران ساختمانی هزار کارگر نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان حق کارگران را به خوبی ادا کنند
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری