Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:50:41 GMT

پیست اسکی دربندسر تهران از امروز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۵۰۸

پیست اسکی دربندسر تهران از امروز بازگشایی شد

سینا سرپوشی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تداوم بارش برف، پیست اسکی دربندسر که از ۱۷ آذر ماه محدود به قله سرلو و پیست مبتدی به صورت آزمایشی از سر گرفته شده بود، به طور کامل بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران علاقه‌مند می‌توانند برای اسکی در مناطق مذکور، برای تهیه بلیت به صورت حضوری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، رضا خرم رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیش‌تر اعلام کرده بود: تعرفه استفاده از پیست‌های اسکی توچال، دربندسر، آبعلی و شمشک نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گفته‌ مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران نیز، پنج مدرسه اسکی (هر پیست یک مدرسه تخصصی) در فصل اسکی دایر می‌شود و پیست‌های اسکی استان تهران شامل توچال، دربندسر، آبعلی، شمشک و امامزاده هاشم است.

پیست اسکی دربندسر در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی پایتخت در بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در نزدیکی پیست اسکی دیزین و پیست اسکی شمشک واقع شده است و این مجموعه شامل ۲ رستوران، تله‌کابین، تله‌سیژ است‌ که با توجه به منظره چشم‌نواز و بکر مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران و گردشگران قرار دارد.

پیست اسکی دربندسر یکی از مجهزترین پیست‌های اسکی کشور و تنها پیست اسکی دارای دستگاه برف ساز است که در سال‌های گذشته همواره میزبانی رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی را بر عهده داشته‌ است.

برچسب‌ها رودبار قصران شمیرانات اسکی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رودبار قصران شمیرانات اسکی رودبار قصران شمیرانات اسکی بارش برف پیست اسکی دربندسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • خراسان رضوی بارانی می شود