Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:35:59 GMT

گاز گرفتگی در شاهرود ۲ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۵۷۱

گاز گرفتگی در شاهرود ۲ قربانی گرفت

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه حادثه گاز گرفتگی روز گذشته در خیابان کاج شهر شاهرود متأسفانه به جان باختن دو شهروند انجامید، بیان کرد: قربانیان یک مرد و زن حدوداً ۳۵ ساله بوده‌اند.

وی با بیان اینکه انتشار گاز منو اکسید کربن براثر سوخت ناقص گاز طبیعی علت حادثه بوده اما باز هم کارشناسان باید نظر قطعی را صادر کنند، افزود: به محض ورود عوامل امدادی به محل متأسفانه این زوج جان خود را از دست داده بودند در نتیجه تلاش‌ها برای نجات آنها هم بی فایده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، هویت قربانیان این حادثه تلخ مرحوم کیقبادی و همسرش خانم حاجی رحیمی عنوان شده است.

استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و همچنین رعایت نکات ایمنی همیشه از توصیه‌های مهم عوامل امدادی به مردم در فصل سرد سال است.

کد خبر 5379055

منبع: مهر

کلیدواژه: گازگرفتگی شاهرود علی کریمی نیروی انتظامی سمنان حوادث ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شب یلدا ایام فاطمیه آلودگی هوا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)