Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:44:19 GMT

درگیری پلیس لندن با معترضان به محدودیت‌های کرونایی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۷۸۲

درگیری پلیس لندن با معترضان به محدودیت‌های کرونایی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های انگلیس از درگیری معترضان به اعمال محدودیت‌های کرونایی در لندن با نیروهای پلیس پایتخت خبر دادند.

روز شنبه (دیروز) بود که با افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا و بستری شدن بیماران ناشی از گسترش سریع سویه «اُمیکرون»، شهردار لندن در این شهر وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه «اسکای نیوز»، هزاران معترض در اعتراض به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر لندن در خیابان‌های پایتخت تظاهرات برپا کردند.

 

 

طبق این گزارش، نیروهای پلیس لندن با معترضان درگیر شدند. معترضان با برپایی تجمع «راهپیمایی آزادی» در مقابل میدان پارلمان انگلیس اعتراض خودشان را فریاد زدند.

اسکای نیوز خبر داد، معترضان ضمن درگیری با نیروهای پلیس لندن فریاد می‌زدند: «شرم بر شما».

اداره پلیس «اسکاتلند یارد» گزارش داد، در جریان این درگیری تعدادی از نیروهای پلیس به صورت سطحی زخمی شدند.


تظاهرات در لندن

 

ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی از درگیری نیروهای پلیس و معترضان به محدودیت‌های کرونایی در لندن منتشر شده است.

برخی از معترضان پلاکاردهایی علیه دستورالعمل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا دردست داشتند از جمله در یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: «کودکان ما موش آزمایشگاهی نیستند».

تجمع اعتراضی در لندن و درگیری معترضان با نیروهای پلیس در شرایطی انجام شده که طبق گزارش‌ها، روز شنبه (دیروز) بیش از ۱۰ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا از نوع اُمیکرون ثبت و تایید شده است.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: لندن پلیس نیروهای پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • حمله پلیس به معترضان نسل کشی در غزه
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان