Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:33:40 GMT

همسران سابق؛ قربانیان کینه مردان انتقام‌جو

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۷۸۴

همسران سابق؛ قربانیان کینه مردان انتقام‌جو

به گزارش  تابناک به نقل از شرق، انتقام‌گیری از همسران سابق انگیزه‌ای بود که سبب شد سه مرد به اتهام ارتکاب جرائم خشونت‌آمیز بازداشت شوند و اکنون پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است. یکی از این متهمان دو زن را به قتل رساند، دیگری روی همسر سابقش اسید پاشید و نفر سوم آتش به پا کرد.

 کارآگاهان جنایی استان گلستان چند روز پیش از مفقودشدن دو زن باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این زنان که ۴۵ ساله بود و مهناز نام داشت، مدتی قبل از شوهرش جدا شده و تنها زندگی می‌کرد. نفر دوم خاله مهناز بود.

مأموران بعد از بررسی دوربین‌های مدربسته اطراف خانه مهناز مشاهده کردند شوهر سابق او و مردی دیگر دو کیسه را از خانه بیرون برده‌اند. این‌گونه بود که فرضیه قتل و جابه‌جا‌کردن اجساد قوت گرفت و مرد متهم به نام نادر بازداشت شد. نادر وقتی در پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت، به ارتکاب جنایت اقرار کرد. او گفت: من و مهناز اختلافات زیادی با هم داشتیم و سرانجام جدا شدیم، اما من هنوز از همسر سابقم کینه به دل داشتم و می‌خواستم از او انتقام بگیرم. اختلاف اصلی ما بر سر این بود که من خانه‌مان را به نام مهناز کرده بودم و او می‌گفت باید خانه را خالی کنم. با وساطت اقوام قرار شد ما آشتی کنیم البته حق طلاق را به او واگذار کردم و زنم یک ماه بعد جدا شد و حکم تخلیه خانه را هم گرفت.

این‌گونه بود که دنبال انتقام بودم. روز حادثه به مهناز گفتم وسیله‌ای را در انباری جا گذاشته‌ام. به همین بهانه به خانه او رفتم. ما با هم درگیر شدیم و من روسری را دور گردن همسر سابقم انداختم و پیچیدم. او در همان لحظات خاله‌اش را صدا می‌زد. زنم را به قتل رساندم و بعد متوجه شدم خاله‌اش در خانه است. چون این زن شاهد قتل بود مجبور شدم او را نیز بکشم تا کسی راز من را نفهمد. بعد با کمک یکی از اقوامم جسد‌ها را از خانه بیرون بردیم و اطراف شهر رها کردیم. این متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

پرونده دوم مربوط به مردی تهرانی است که روی همسر سابقش اسید پاشید. این مرد بعد از اینکه همسرش تقاضای طلاق داد و از او جدا شد، برای بازگرداندن وی به زندگی مشترک تلاش کرد و وقتی کوشش‌هایش به ثمر نرسید، از همسر سابق خود کینه به دل گرفت. این پرونده با شکایت پدر زن جوان تشکیل شد و این مرد گفت داماد سابقش روی دختر او اسید پاشیده است. وقتی مأموران به تحقیق در این رابطه پرداختند، فهمیدند زن مصدوم از مدت‌ها قبل با شوهرش اختلاف داشت و در نهایت از او جدا شد، اما دادگاه حضانت فرزندان را به مرد سپرد.

اطلاعات موجود نشان می‌داد این زن و شوهر کشمکش‌های زیادی داشتند و حتی زن از خشونت شوهرش صحبت کرده و برای طلاق نیز خیلی تلاش کرده بود تا بالاخره توانسته بود حکم دادگاه را دریافت کند. بعد از آن زن جوان گاهی برای ملاقات با بچه‌ها به خانه شوهر سابقش می‌رفت تا اینکه این مرد زن سابقش را در خانه زندانی کرد و به تهدید او پرداخت و سپس دست به اسیدپاشی زد. متهم بعد از دستگیری جرمش را پذیرفت و روانه زندان شد تا به پرونده او رسیدگی شود.

سومین متهم مردی است که او هم بعد از جدایی از همسرش همچنان با او اختلاف داشت و در نهایت آتش‌افروزی کرد. این متهم بعد از درگیری با همسر سابقش روی او بنزین پاشید و وی را آتش زد. بعد از اینکه زن مجروح به بیمارستان منتقل شد، شوهر سابق او دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

در تحقیقات معلوم شد این مرد با همسر سابقش اختلاف داشته و بر سر اینکه به او اجازه ملاقات با فرزند خردسال‌شان را نمی‌داد کشمکش داشتند و حتی مرد جوان علیه همسرش شکایتی را هم مطرح کرده بود تا اینکه روز حادثه با هم درگیر شدند و چنین جرمی رقم خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه کارآگاهان انتقام جو تقاضای طلاق آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه همسر سابقش همسر سابق جدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین شکست گل‌گهر در لیگ برتر مقابل هوادار و در ورزشگاه دستگردی رقم خورد؛ جایی که برای اولین مرتبه شاهد فوران خشم سرمربی همیشه آرام گل‌گهر بودیم و مارینوس اوزونیدیس به شدت نسبت به اتفاقاتی که در جریان مسابقه تیمش مقابل هوادار و همینطور چند مسابقه دیگر در طول فصل رخ داده بود، اعتراض کرد.

البته این مسابقه و حواشی آن تنها انگیزه بازیکنان گل‌گهر و کادر فنی این تیم برای پیروزی مقابل هوادار نیست. در واقع آنها در فصل جاری دو مرتبه مقابل بنفش‌پوشان تهرانی قرار گرفته‌اند که در هر دو مرتبه خودشان را مستحق پیروزی می‌دانند.

بازی رفت این دو تیم در حالی با تساوی 2 بر 2 در سیرجان خاتمه پیدا کرد که گل‌گهر تیم برتر میدان بود و اگر مهاجمین این تیم دقت بیشتری داشتند یا مدافعین منسجم‌تر عمل می‌کردند، کسب سه امتیاز اصلا دور از دسترس نبود. اتفاقات بازی برگشت هم که با جزئیات در خاطر علاقه‌مندان به فوتبال وجود دارد و هوادار که مسعود شجاعی را به جای فکری روی نیمکت خود می‌بیند، موفق شد با نتیجه یک بر صفر سرمه‌ای‌پوشان را شکست دهد.

حالا سومین مصاف فصل این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار خواهد شد؛ جایی که روی کاغذ می‌توان شانس پیروزی را به تیم اوزونیدیس داد. آنها پس از فرصت سوزی‌های پرتعداد در لیگ برتر، حالا جام حذفی را در دسترس می‌بینند و به هیچ وجه حاضر نیستند که از این جام راحت کنار بکشند. بی‌شک اینکه یک پای مسابقه هوادار است هم به انگیزه آنها می‌افزاید.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افشای کینه شاه از قم
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد