Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مصطفی لشگری در مورد اظهارات اخیر مانی درویشی وکیل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه وی در معاونت جدید حقوقی نسبت به این پرونده سمتی داشته باشد یا نداشته باشد در زمان ارسال هر شکایت توسط معاونت حقوقی تعیین می‌شود. بنابراین او سمتی برای اطلاع‌رسانی نداشته است که بخواهد نسبت به آن اطلاع‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده‌های حقوقی هر باشگاهی محرمانه است و وی به عنوان یکی از وکلای باشگاه باید بیشتر از تمام ارکان باشگاه محرم اسرار پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: چندین بار به صورت کتبی و شفاهی به وکلای باشگاه تاکید کردیم بدون هماهنگی با سرپرست باشگاه و روابط عمومی حق هیچ گونه اظهارنظر، فعالیت رسانه‌ای و مجازی ندارند، اما با وجود تمام این تذکرات این اتفاق افتاد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص ادعای مانی درویشی مبنی بر اینکه پس از انتشار استوری در خصوص پرونده شجاع خلیل‌زاده برخوردی با وی نشده است، عنوان کرد: همان شبی که این استوری را منتشر کرد با وی برخورد کرده و تاکید کردیم این استوری را از صفحه شخصی‌اش حذف کند و او هم استوری‌ها را حذف کرد. درویشی سخنگوی اداره حقوقی، مدیر روابط عمومی باشگاه و… نیست که وظیفه اطلاع‌رسانی پرونده‌ها یا هر بحث دیگری را داشته باشد.

لشگری اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس چارچوبی اداری دارد و مواضع باشگاه باید از طریق کانال رسمی خودش منتشر شود. او بدون هماهنگی با باشگاه و خودسرانه این استوری را منتشر کرده است؛ همچنین وی در زمینه پرونده خلیل‌زاده وظیفه اطلاع‌رسانی نداشت، از طرفی نامه‌نگاری‌ها جزو اسرار باشگاه است و این شخص نباید اسرار باشگاه را رسانه‌ای کند و این هم یک تخلف دیگر از این وکیل است.

وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نه تنها در پرونده خلیل‌زاده بلکه در هیچ یک از پرونده‌های دیگر تساهل و تسامح نمی‌کند و پیگیر حق و حقوق خودش است. در هر پرونده‌ای هم با تمام وجود از حقانیت پرسپولیس دفاع خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس اطلاع رسانی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش

 وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از ۱۰ سال از مدت حبس موکلم می‌گذرد و مطابق قوانین و مقررات امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد.

به گزارش ایلنا، رسول کوپایه‌زاده درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی افزود: مطابق دادنامه قطعی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور اعلام شده که چنانچه بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت کند مستحق برخورداری از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد موکلم مشمول عفو شد و با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد و دوران زندان به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر روزنامه کیهان درباره اعدام بابک زنجانی حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد