Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت و گل خوبی به ثمر رساندند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند؛ اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردند، می‌توانستند ۶ گل به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و مستحق برد، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اتفاقی که افتاد سه امتیاز شیرینی بود که شرایط پرسپولیس را در جدول بهتر می‌کرد. پرسپولیس دو مساوی قبل از این بازی به دست آورده بود و این برد بازیکنان را از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری قرار داد و در جدول هم شرایط پرسپولیس بهتر شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پنالتی بحث برانگیز پیکان، گفت: معمولاً زمانی که برخوردی با گلر می‌شود، خطای مهاجم گرفته می‌شود؛ فکر می‌کنم اشتباه پنالتی گرفتند. در هر صورت حامد لک باید باهوش‌تر عمل می‌کرد و به توپ ضربه می‌زد.

منافی در خصوص شرایط حامد لک، عنوان کرد: لک شرایط آرمانی ندارد و فکر می‌کنم مشکل او بیشتر از لحاظ روانی است چون چند بازی که درون دروازه بود عملکرد مناسبی نداشت. اگر رادوشوویچ نباشد، دروازه‌بان سوم پرسپولیس خوب نیست و نیم فصل باید یک فکر اساسی کنند و یک دروازه‌بان خوب بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و ویستا روتین در جام حذفی، تصریح کرد: جام حذفی بیشتر سورپرایزی است؛ تیم‌های تازه‌ای که از لیگ یک یا پایین‌تر می‌آیند، انگیزه زیادی دارند برای بازی کردن در استادیوم آزادی دارند و معمولاً بازی‌های خوبی انجام می‌دهند. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و باید این مسابقه را هم با بُرد پشت سر بگذارند؛ اگر تیم دوم را روانه‌ زمین کنند، ممکن است نتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند و قبل از اینکه اتفاقی بیفتد، بازیکنان فیکس را به زمین مسابقه بفرستند.

منافی در خصوص دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چند هفته اخیر در استادیوم آزادی بازی کرده است و می‌تواند نهایت استفاده را از این موقعیت خوب کرده و امتیاز‌ها را جمع کند. سه بازی را بردیم و می‌توانیم این بازی را هم برنده باشیم. ذوب‌آهن تیم قدیم گل‌محمدی است و در حال حاضر در بهترین موقعیت زمانی است؛ اما پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی می‌کند و می‌تواند با شرایط خوبی که دارد بازی را ببرد و امتیاز کسب کند. بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال افزایش روحیه حریف استقلال؛ سکوت معنادار مدیران آبی!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس جواد منافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ