Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانس یواخیم واتزکه، مدیر اجرایی دورتموند فاش کرد رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند اقدام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بند آزادسازی 75 میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند در تابستان سال بعد فعال می شود و از همین حالا تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره گلزن وارد عمل شده اند. از رئال مادرید نیز به عنوان یکی از مشتری های جدی او نام برده شده و هانس یواخیم واتزکه تایید کرد کهکشانی ها خواهان جذب ارلینگ هالند برای فصل بعد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هانس یواخیم واتزکه گفت: "مهم نیست مقصد بعدی او کجاست، حالا همه درباره ارلینگ هالند با شما حرف می زنند. تنها چیزی که می توانم به شما تضمین بدهم این است که رئال مادرید علاقه زیادی به هالند دارد. البته می توانم از 25 تیم دیگر را نام ببرم، اما با اطمینان می توانم در مورد پیشنهاد رئال مادرید با شما حرف بزنم.

 

 

هم احتمال جدایی ارلینگ هالند و هم ماندن او وجود دارد. چند روز پیش مذاکرات بسیار خوبی با مینو رایولا داشتم. این مذاکرات همیشه دوستانه بوده و ما قطعا در چند هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت. تمرکز روی پیشرفت ارلینگ هالند است.

 

مانند رابرت لواندوفسکی، من دوست دارم ارلینگ روزی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و به او افتخار کنم. شخصا فکر می کنم اگر هالند مدتی دیگر هم در بوندسلیگا بماند به سودش خواهد بود. اما مینو رایولا فردی است که به خوبی می داند دارد چه کار می کند.

 

بازگشت احتمالی یورگن کلوپ؟ او هر وقت بخواهد می تواند به دورتمند بازگردد، اما نه دیگر به عنوان سرمربی. اگر کلوپ در هر مقطعی این احساس را داشته باشد که خواهان بازگشت به باشگاه است، همه درها به روی او باز است. ما با یکدیگر صحبت می کنیم و من فکر نمی کنم که خود کلوپ هم بخواهد برای همیشه در دنیای مربیگری باقی بماند. اما اگر در هر مقطع او او دوران مربیگری را به پایان رسانده و علاقمند به حضور در دورتموند باشد، ممکن است این اتفاق رخ دهد. البته من احتمال این موضوع را خیلی کم می دانم."

رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند ارلینگ هالند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ

دریافت 35 MB کد خبر 6093789

دیگر خبرها

  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)