Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@18:52:27 GMT

بخت اول قهرمانی در سری A از نظر کافو

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۴۱۶۴

بخت اول قهرمانی در سری A از نظر کافو

مدافع سابق تیم ملی برزیل میلان را شانس نخست قهرمانی در لیگ ایتالیا در فصل جاری دانست. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کافو مدافع سابق میلان و رم معتقد است که روسونری در این فصل شانس اول قهرمانی اسکودتو است. شاگردان استفانو پیولی امشب (یکشنبه) در دیداری حساس به مصاف ناپولی خواهند رفت که می تواند در رقابت برای قهرمانی این فصل لیگ بسیار مهم باشد و هر دو تیم با چند امتیاز از اینتر سیمونه اینزاگی عقب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به بازی امشب، کافو گفت: یک مسابقه حساس برگزار شود، زیرا چیزهای زیادی برای دو تیم مهم  است، حتی اگر هنوز در نیمه های فصل باشیم. میلان با وجود مصدومیت، فصل خوبی را پشت سر می گذارد. آنها از لیگ قهرمانان حذف شدند اما در سری آ در صدر هستند و می توانند اسکودتو را ببرند. کافو ادامه داد: من انتظار یک بازی سخت را دارم زیرا هر دو تیم یک هفته فرصت داشته اند تا برای آن آماده شوند. روسونری در این فصل شانس اول قهرمانی اسکودتو است. این نظر شخصی من است. البته اینتر را نیز نباید دست کم گرفت. کافو به پیولی، مربی میلان که از زمان ورودش در اکتبر ۲۰۱۹، باشگاه را تغییر داده است، اشاره کرد و گفت این مربی تاثیر زیادی در موفقیت میلان داشته است. مدافع برزیلی درباره بالا رفتن سن زلاتان نیز گفت: سن فقط یک عدد است در صورتی که بدن جواب دهد اصلا مهم نیست. ایبرا هنوز در سطوح عالی بازی می کند زیرا او یک قهرمان است. با توجه به جدایی جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان با استعداد در تابستان، کافو به تصمیم پائولو مالدینی، مدیر فنی اعتماد کرد. و گفت: میلان مطمئناً یک دروازه‌بان بزرگ و یک هافبک عالی را از دست داده است، اما آنها یک مربی دروازه‌بان بزرگ مانند دیدار دارند. او در پایان درباره رم نیز گفت: مورینیو خوب است و در تیم هایی که در آن حضور داشته، همیشه تفاوت را ایجاد کرده است. توانایی او شکی نیست اما نتایج تا کنون قابل قبول نبوده است. توتی می تواند سهم بزرگی در باشگاه داشته باشد. همانند مالدینی در یلان، توتی نیز باید در رم به کار گرفته شود. نتایج رم تا کنون قابل قبول نبوده است. انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد