Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد سرباز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌های انقلابی‌گری، ولایت مداری، استکبارستیزی، بصیرت و شجاعت در دوران‌های مختلف در دفاع از ولایت و مبارزه با استکبار درخشید و الگو و قهرمانی فاخر در تمام دوران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در نظر دارد در روز شهادت سردار دل‌ها ویژه برنامه‌های مختلفی را برای الگوپذیری از این قهرمان انقلابی برگزار کند.

وی عنوان کرد: چالش کتابخوانی " مثل حاج قاسم" به صورت تک مرحله و از محتوای کتاب مدرسه، درس حاج قاسم برگزار می‌شود که فایل PDF این مسابقه نیز در کانال شاد بسیج دانش‌آموزی به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij بارگزاری می‌شود.

سرباز با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از برگزیدگان چالش "مثل حاج قاسم" مبلغ ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند افزود: در این مسابقه ۵ فصل از کتاب در ۵ کلیپ به مدت ۵ روز از دوشنبه ۶ دی ماه لغایت ۱۰ دیماه از شبکه شاد بسیج دانش‌آموزی بارگزاری می‌شود و در پایان هرروز یک سوال از کلیپ مربوطه در کانال بارگزاری می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند از پایان پنجمین روز تا ۱۳ دی ماه با ارسال پاسخ نامه به آدرس قید شده در کانال، در این مسابقات شرکت کنند.

این مسئول به پویش "هم آوا" در استان اشاره کرد و ابراز کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در حین قرائت وصیت نامه ضمن رعایت اصول فنی و کیفیت تصویر و با پوشش کامل از خود فیلم تهیه کرده و به مسئولین فضای مجازی هر منطقه که آیدی آنها در کانال بارگزاری می‌شود ارسال کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند سایر محتواهای تولیدی خود از جمله کلیپ، سرود، مصاحبه‌های خاص و اثرگذار، عکس نوشته، متن ادبی یا دکلمه زیبا، پادکست، خاطرات جبهه و جنگ را با عنوان (#بچه_بسیجی) همراه با مشخصات کامل بر اساس منطقه مکانی برای ادمین های قید شده در کانال ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه کتابخوانی آنلاین از وصیت نامه سردار دل‌ها و پویش‌های دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی تشریح کرد: معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌هایی چون ولایت مداری، انقلابی گری، استکبارستیزی، فراگیر شدن و دانش آموز محور شدن برنامه‌ها (مردمی بودن)، معرفی حاج قاسم نه به عنوان قهرمان ملی بلکه به عنوان قهرمان امت اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم و فراگیر کردن مفهوم انقلابی گری از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

سرباز در پایان گفت: با توجه به تقارن شهادت سردار دل‌ها با ایام امتحانات دانش‌آموزان تلاش شده تا ضمن مغتنم شمردن شخصیت برجسته سردار سلیمانی، برنامه‌ها با کیفیت اما با رعایت وضعیت کرونا و امتحانات برگزار شود.

کد خبر 5379263

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی قاسم سلیمانی محمد سرباز ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایام فاطمیه آلودگی هوا شب یلدا بارش برف بسیج دانش آموزی استان قزوین حاج قاسم سلیمانی بارگزاری می شود شهادت سردار دانش آموزان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟