Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گری در خصوص جلسه این کمیته گفت: جلسه خوبی برگزار شد و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کاملا مستقل است. از سال ۱۹۸۰ مسائل تیم‌های استقلال و پرسپولیس انباشته شده است و این مسائل ربطی به مدیران کنونی این تیم‌ها ندارد و AFC راستی آزمایی کرده است که تیم‌های کشورمان نسبت به سایر کشور‌ها موارد حرفه‌ای را رعایت نمی‌کند و هم اکنون نیز تحت کنترل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مسئله مالکیت تیم‌های پرسپولیس و استقلال یکی دیگر از مشکلات این تیم‌ها است. استقلال ۹۷/۵ و پرسپولیس ۹۸/۵ درصد آن متعلق به دولت است و باید بخش خصوصی این ۲ تیم را مدیریت کنند. خوشبختانه اکثر عمده مسائل استقلال و پرسپولیس حل شده است و مواردی کوچیکی باقی مانده است و با کمک کمیته بدوی و استیناف امیدوارم حل شود. عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال خیلی در این خصوص کمک کرده است و به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم در فوتبال کشورمان همبستگی ایجاد کرد و تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان تیم‌های قوی کشورمان هستند.

او بیان کرد: قرار شد مدیریت تیم پرسپولیس را یک وزارتخانه‌ای بر عهده بگیرد و تمامی این مشکلات قابل حل است. فقط تیم‌های سپاهان، گل گهر و فولاد خوزستان در کشورمان حرفه‌ای هستند. اداره مالیات کشورمان به تیم‌های پرسپولیس و استقلال نامه زده است که باید مالیات‌هایشان را پرداخت کنند در حالی که این ۲ تیم برای پرداخت حقوق کارمندشان نیز دچار مشکل هستند.AFC به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اختیاراتی داده است و آن‌ها مطئمنا تاییدیه من را قبول می‌کنند و آن‌ها نیز می‌دانند که مشکلات این تیم‌ها یک روزه حل نمی‌شود و AFC نیز در این خصوص همکاری می‌کند.

او خاطرنشان کرد: تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۶۰ میلیون نفر هوادار دارند و حتی حاضرم خودم نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا بروم و در این خصوص صحبت کنم و قول می‌دهم مشکلا این ۲ تیم در حال حل شدن است. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اختیاراتی مثل تعلیق مدیرعامل، هیئت مدیره و حتی کارمندان تیم‌ها را دارد و این اختیارات را AFC به تبع FIFA به ما داده است و ما نیز این موارد را برای فوتبال ایران در نظر نمی‌گیریم. آجورلو و صدری واقعا برای حل مشکلات استقلال و پرسپولیس پیر شده اند.

بیشتر بخوانید

جلسه صدور مجوز حرفه‌ای در مرکز ملی فوتبال + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته صدور مجوز حرفه ای داریوش مصطفوی کمیته صدور مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند، ولی در قلب من هستند.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعار‌هایی می‌دادند، ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روز‌ها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است