Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «ایثار»، اسکندر یارنسب با اعلام این خبر افزود: شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده سیاست و رویکرد جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتخاب و انتصاب مدیران است و همکاران متقاضی طبق ضوابط و مقررات در سامانه شمسا ثبت‌نام و پس از موفقیت و کسب شرایط لازم به کانون ارزیابی دعوت می‌شوند.

وی ضمن تشکر از استقبال همکاران و متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون شمسا، اعلام کرد: در هر دو مرحله فراخوان، تعداد ۴۴۶۷ نفر در سامانه ثبت‌نام و تعداد ۳۰۵۹ نفر در آزمون شرکت کردند که ۲۶۴۳ نفر آزمون را به پایان رسانده‌اند و ۴۱۶ نفر موفق به اتمام آزمون نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارنسب افزود: این حسن اعتماد و اطمینان و استقبال قابل قدردانی است و حسب سیاست و رویکرد جدید بنیاد همه انتصابات بر اساس فرآیند شمسا، انجام خواهد شد. در کانون ارزیابی با روش‌های علمی و استاندارد و ابزارهای فنی از بین افراد متقاضی در هر پست، افرادی که حائز شرایط بهتر و امتیاز بیشتر باشند به کمیسیون انتصابات معرفی می‌شوند.

وی درباره انتصاب مدیران بر اساس فرآیند شمسا گفت: در کمیسیون انتصابات به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، برنامه‌های پیشنهادی و تخصصی افراد بررسی، ارزیابی و نفر نهایی که حائز شرایط بهتر در کل فرایند باشد انتخاب و پس از مراحل اداری منصوب می‌شود. در پست‌هایی که نیاز سازمان و تصمیم بنیاد بر تغییر یا جابجایی مدیریتی باشد حسب مورد از متقاضیانی که فرایند را طی کرده باشند استفاده می‌شود و در بقیه جایگاه‌ها طبق روال مدیران مستقر به ادامه خدمت مشغول هستند.

دبیر شمسا، کانون ارزیابی و انتصابات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه متقاضیانی که حد نصاب لازم را در تمام مؤلفه‌ها یا بعضی مؤلفه‌های سامانه و کانون ارزیابی کسب نکرده باشند به تناسب و فراخور نیاز دوره‌های آموزشی و مهارتی برای توانمندسازی آنها برگزار می‌شود، افزود: این افراد پس از گذراندن دوره آموزشی و موفقیت مجدداً در چرخه و فرآیند انتخاب و انتصاب قرار می‌گیرند و اسامی افرادی که حائز شرایط بودند ولی در این مرحله انتخاب نشدند در بانک اطلاعاتی ذخیره و در صورت نیاز به تغییر در پست‌های مورد تقاضا از آنان استفاده خواهد شد و تاکنون ۳۳ نفر در کانون ارزیابی دوره جدید شرکت کردند که پس از موفقیت و صدور گواهی، مدرک و گواهی آنان تا دو سال اعتبار دارد.

یارنسب خاطرنشان کرد: در استان ایلام هفت نفر متقاضی پست «مدیرکل» بودند که سه نفر حائز شرایط بوده و به کانون ارزیابی دعوت و پس از طی مراحل مورد اشاره آقای «جمال اسدی» حائز شرایط بهتر و امتیاز بیشتر شده و به عنوان اولین مدیرکل برآمده از فرآیند شمسا انتخاب و منصوب شدند.

وی تاکید کرد: با سیاست و راهبری و رهنمود رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تأکید و تدبیر معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد در دوره مدیریت جدید، فرآیند شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده در بنیاد شهید و امور ایثارگران به زودی نهادینه، قاعده‌مند، روش مند و هدفمند و به صورت شفاف و با ابزارهای قابل سنجش و ارزیابی ملاک انتخاب و انتصاب مدیران خواهد بود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران کانون ارزیابی حائز شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟