Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون خطری که ما را تهدید می‌کند کاهش سن مصرف مواد مخدر است.

به گزارش ایران آنلاین،معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون خطری که ما را تهدید می‌کند کاهش سن مصرف مواد مخدر است. ما باید آموزش دهیم و یادآوری کنیم اما کار آموزش با شرایطی که یک نوجوان دارد، بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سینا کلهر در نشست تخصصی معاونان، مشاوران، مدیران کل ستاد و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانهای سراسر کشور با بیان اینکه علیرغم تمام تلاش‌ها در پیشگیری، مقابله و درمان، سن مصرف مواد مخدر در کشور پایین آمده، اظهار داشت: اکنون خطری که ما را تهدید می‌کند کاهش سن مصرف مواد مخدر است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش افزود: ما باید آموزش دهیم و یادآوری کنیم اما کار آموزش با شرایطی که یک نوجوان دارد، بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: پیشگیری مهم است اما ساده نیست، چهل سال گذشته یک موضوع را به یادآوری می‌کند و این است که صرفاً با فرستادن یک پیام مستقیم آشکار مبنی بر اینکه "مراقب فرزندانتان باشید" نمی‌توانیم جلوی این فرآیند و مسیر را بگیریم، ما ممنون تمام قهرمانانی هستیم که شهرت و حیثیت خود را پای این‌ کار آورده‌اند اما صرفاً نباید به این کفایت کنیم که قهرمان ما صرفاً یک‌ پیام دهد.

کلهر تصریح کرد: اتفاقاً بخشی از مصرف مواد مخدر فرهنگی است و از باب غفلت، ندانستن و عدم یادگیری نه گفتن نیست بلکه مصرف‌کننده اتفاقاً می‌داند و در جست‌وجوی لذت بیشتر، هیجان و یک تجربه متفاوت است و این کار را به مراتب سخت‌تر می‌کند. باید بین ظاهر و باطن تناسب وجود داشته باشد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به شهادت بیش از چهار هزار نفر در راه مقابله با مواد مخدر، تصریح کرد: اگر این نثار جان‌ها نبود، وضعیتمان بسیار سخت‌تر بود اما باید بگویم ما در پیشگیری موفق عمل نکردیم.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش کاهش سن مصرف مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند