Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که «چرا احمدرضا براتی عضو هیأت رئیسه فدراسیون از ادامه روند تأیید اساسنامه خارج شد و امور حقوقی را دیگر انجام نمی‌دهد؟» گفت: بهتر است از خودش بپرسید. من کار کسی را انجام نمی‌دهم. امور حقوقی را رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون به عنوان یکی از مدیران فدراسیون انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به مشاوره من احتیاج داشته باشند نظر مشورتی ام را اعلام می‌کنم.

احمدرضا براتی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این اظهار نظر مشاور حقوقی رئیس فدراسیون گفت: اتفاقا یکی از مشکلاتی که امروز فوتبال و فدراسیون با آن مواجه هستند همین است که معدودی از اشخاص تازه وارد به فدراسیون بدون آنکه مطابق اساسنامه اجازه مداخله داشته باشند و بدون آنکه اثری از خود باقی گذارند در همه امور دخالت می کنند و طبیعتا در روز پاسخگویی هم خواهند گفت ما کاره ای نبوده ایم.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: درهمین ماجرای اساسنامه، سال گذشته ملاحظه کردید که ما بدون هیاهو و غوغاسالاری و در سخت ترین شرایط و با حمایت مجمع کار اساسنامه را انجام دادیم و انتخابات را برگزار کردیم اما الان در شرایطی که هیچ دلیلی برای سر و صدا و درگیری وجود نداشت ببینید چه کسی مقابل مجلس می ایستد و در شرایطی که به قول خودش کاره ای نیست به مجلس نامه سرگشاده می نویسد.

احمدرضا براتی در ادامه گفتگویش تاکید کرد: آیا اینها دخالت نیست؟ آیا مصاحبه های متعدد یک شخص بخصوص در مورد اساسنامه و نامه پراکنی وی در باب اساسنامه مداخله در کار کمیته ما نبوده؟ آیا اینها ایجاد تقابل بین فوتبال و مجلس نیست؟

براتی ادامه داد: فکر نمی کنم اکثریت اعضای مجمع با این رفتارها و اقدامات موافق باشند. ما با رای اعتماد مجمع آمدیم که به فوتبال کمک کنیم نیامدیم که بین فوتبال و حاکمیت اختلاف افکنی کنیم. بدیهی است که فوتبال حقوقی دارد که نادیده انگاشته می شود ولی آیا راه حل گرفتن این حقوق، درگیری و اصطکاک است؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: بدیهی است که در آرامش و با تعامل و گفتمان و توسل به راه حل های قانونی و حقوقی بهتر می توان به نتیجه رسید. آیا گزارش دهی به مقامات در خصوص اساسنامه بدون اطلاع بنده که بیش از هرکس به جزییات سوابق و مسایل آن اشراف دارم، مداخله در کار کمیته تدوین مقررات نیست؟

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مسوولیت اساسنامه با کمیته تدوین و تطبیق مقررات بوده کاملا واضح است که این اقدامات ، مصداق بارز دخالت بوده و محدود به این موارد هم نیست. این بار خیلی تلاش کردم که خلاصه و مفید صحبت کنم اما اگر مجبور شوم به مسایل دیگری هم اشاره می کنم که ساده اندیشانه خیال نکنند ما بی خبریم.

احمدرضا براتی در پایان گفتگویش تاکید کرد: بنده به واسطه تعهدات سازمانی و به خاطر حفظ آرامش فوتبال تاکنون سکوت کردم اما از این به بعد هرکس خارج از چارچوب حرفی بزند یا اقدامی بکند به واسطه مسوولیتی که مجمع به عنوان یک عضو هیات رییسه به من سپرده است، سکوت نخواهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمدرضا براتی احمدرضا براتی غلامرضا رفیعی فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال رئیسه فدراسیون احمدرضا براتی عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی