Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از شناسایی 2زن مسافر نما خبر داد که رانندگان خودروهای مسافرکش را به محل های خلوت هدایت کرده تا سایر اعضای باند از این رانندگان زورگیری کنند.

 سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: 30 تیر ماه 1400 پرونده ای با عنوان سرقت به شیوه زورگیری برای کشف جرم و رسیدگی تخصصی از سوی مقام قضائی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی در شکایتش اظهار داشت: ساعت 10 صبح 29 تیر ماه در سه راه آذری با خودروی شخصی خود به همراه 2 نفر مسافر خانم در حال تردد بودم که یک دستگاه خودروی پراید سفید مسیر بنده را مسدود و با تهدید چاقو، موبایل و عابر بانکم را سرقت و متواری شدند و 2 نفر خانمی که به عنوان مسافر سوار خودور بودند نیز از خودرو پیاده و بدون درنگ از صحنه خارج شدند.

وی تصریح کرد: پرونده به تیم مبارزه با سرقت های به عنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد و با اخذ اظهارات دقیق از شاکی، سرنخ های متعددی از متهمان به دست آمد که با کنار هم قرار دادن آنها مشخص شد هر 2 خانمی که به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده اند با سارقان همدست بوده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: در ادامه محرز شد سارقان با بهره‌گیری ازاین 2  خانم، شکات را به عنوان طعمه قرار داده و آنها را به مکان های خلوت کشانده و نقشه سرقت را به اجرا در می آورند که با هوشیاری کارآگاهان تمامی اعضای باند شناسایی شدند.

سرهنگ عزیزخانی افزود: متهمان به نام های «محمد، علی، عزیز، فرزانه و ناهید» شناسایی و در ادامه با احصاء تصاویر و دعوت از شاکی برای شناسایی متهمان، وی اعلام داشت که این 2 خانم همان نفراتی هستند که قبل از سرقت سوار بر خودرو شده اند و طی هماهنگی با مرجع قضائی «محمد، علی و عزیز» در شهر قدس دستگیر شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح هر 2 متهم روانه زندان شدند و اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر شکات و دستگیری سایر متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت دستگیری پلیس ناجا پلیس آگاهی مسافرنما مسافربری مسافرکش چاقو زورگیری سرهنگ عزیزخانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک