Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@22:33:53 GMT

تصاویر جذاب از شادی قبل از گل در فینال!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۴۸۲۹

تصاویر جذاب از شادی قبل از گل در فینال!

خبرورزشی – مسابقات عرب‌کاپ در کشور قطر با قهرمانی الجزایر پایان یافت که در دیدار فینال این رقابت‌ها بین الجزایر و تونس شاهد صحنه‌های جالبی بودیم. در حالی که الجزایر با یک گل پیش بود، معز حسن سنگربان تونس برای کمک به خط حمله تیمش و گلزنی پیش کشید که توپ به سمت دروازه خودی رفت تا یاسین براهیمی ستاره باتجربه الجزایر به راحتی دروازه را برای مرتبه دوم در دقیقه ۵+۱۲۰ باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این که براهیمی توپ را وارد دروازه کند با توجه به این که می‌دانست گلزنی خواهد کرد شادی‌اش را شروع کرده بود تا عکس‌های جالبی از این صحنه به ثبت برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یاسین براهیمی تیم ملی الجزایر خبر ویژه یاسین براهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت

به گزارش صدای ایران از ایرنا، خبر پیدا شدن دخترک خردسال ترکمن نه تنها اهالی شهرستان کلاله بلکه بسیاری از هموطنان را که در جای‌جای کشور و از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی موضوع گم شدن یسنا را شنیده بودند از نگرانی خارج کرد.

از غروب روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ترکمن‌های گلستان غرق در شادی پیدا شدن یسنا هستند، تصاویر مادر مضطرب، اما خوشحال با بیشمه ترکمنی و تقلای عوامل انتظامی و امدادی برای یسنای چهار ساله و اشک‌های شادی از زنده پیدا شدن طفل روستایی همه و همه در خاطرات شیرین گلستانی‌ها ماندگار شد.

گم شدن یسنا بار دیگر همدلی و همگرایی گلستانی‌ها را برجسته کرد، طی پنج روز اخیر روستای یلی‌بدراق کلاله مملو از آدم‌هایی بود که یک بار دیگر وحدت ایرانی را معنا بخشیدند.

این اتفاق در یک تلاش شبانه‌روزی پنج روزه رقم خورد و شاید امید‌ها برای اینکه یسنا زنده به کانون گرم خانواده برگردد لحظه به لحظه کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شد، اما چیزی شبیه یک معجزه رقم خورد تا دخترک ترکمن بار دیگر در آغوش مادر آرام گیرد.

پس از پیدا شدن یسنا، مادرش که روز‌های سختی را در فراق دختر خردسالش گذراند، گفت: از همه کسانی که بی‌وقفه تلاش کردند تشکر می‌کنم، تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و نیرو‌های مردمی را فراموش نمی‌کنم.

امان بی‌بی غراوی ادامه داد: از اینکه فرزندم را پس از این دوری طاقت‌فرسا به آغوش می‌گیرم خوشحالم، روز‌های سختی را گذراندم و اکنون که به چند روز گذشته فکر می‌کنم برایم مانند کابوس است.

فرمانده انتظامی کلاله نیز در این باره اظهار کرد: عوامل انتظامی در کنار هلال احمر و نیرو‌های امدادی و مردمی از سرنوشت یسنا دل‌نگران بودند و تمام تلاش خود را برای بازگشت او به آغوش خانواده انجام دادند.

وی افزود: در کنار جست‌وجو، اقدامات فنی و پلیسی را هم تقویت کرده و با هماهنگی برای اعزام سگ زنده‌یاب در تلاش بودیم تا یسنا به کانون خانواده برگردد و خوشبختانه تلاش‌ها به نتیجه رسید.

ماجرای مفقودی یسنا به روز یکشنبه گذشته برمی‌گردد که یک لحظه غفلت، دختر چهارساله ترکمن را از آغوش مادر دور کرد.

ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر مفقود شدن «یسنا دیدار» در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی‌بدراق» از توابع بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله گزارش شد، بلافاصله تیم‌های امدادی پا به صحرای ترکمن گذاشتند و با کمک اعضای خانه هلال روستا و نیرو‌های مردمی، جست و جو برای یافتن کودک آغاز شد.

آشفتگی و اشک‌های بی‌امان پدر و مادر یسنا و نگرانی از سرنوشت این کودک چهار ساله احساسات همه را جریحه‌دار کرده بود، در کنار تلاش شبانه‌روزی مسوولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج، مردم هم از نقاط دور و نزدیک استان گلستان حتی از جای‌جای ایران زمین برای کمک به پیدا شدن یسنا چهار ساله اعلام آمادگی کردند؛ همه یسنا را همچون فرزند خود دیدند و پای کار آمدند تا بار دیگر صدای دخترک خردسال ترکمن در خانه بپیچید.


در سومین روز عملیات جست‌وجوی یسنای چهار ساله نیرو‌های کمکی از شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت و مراوه‌تپه به همراه سگ‌های زنده‌یاب، هلی‌شات و پاراموتور برای یافتن کودک در منطقه حاضر شدند و افزون بر نیرو‌های آموزش دیده هلال احمر، بیش از ۳۰۰ نیروی مردمی هم به عملیات پایش منطقه اضافه شدند، همچنین بالگرد شناسایی استان سمنان به منطقه رسید.

عملیات پایش و جست‌وجو در نهایت با تلاش یک کایت‌سوار و یکی از سگ‌های زنده یاب اعزامی به محل حادثه نتیجه داد و موجی از شادمانی را نه تنها در بین ترکمن‌ها بلکه در سراسر کشور به پا کرد.

در همین پیوند؛ اگرچه سید جواد میر دوستی دادستان کلاله به اقدامات قضایی و پلیس برای بررسی موضوع و نیز ظن بازپرس پرونده مبنی بر احتمال ربوده شدن طفل اشاره کرد، اما با وجود احضار چند نفر مظنون به پلیس آگاهی به نظر می‌رسد شیرینی پیدا شدن یسنا و شادی مردم، تلخی چند روز گذشته را کمرنگ کرده است.

استان گلستان با تنوع قومی، مذهبی و نژادی یک بار دیگر در غیبت چند روزه دخترک چهار ساله همگرایی اهالی شیعه و سنی خود اعم از ترکمن، سیستانی، بلوچ، فارس، کرد و ترک را جلوه گری کرد تا همین عامل اصلی معجزه یسنا را رقم بزند.

شهرستان کلاله در نزدیکی گنبد و شرق گلستان قرار دارد و جمعیت قابل توجهی از اهالی آن را قوم ترکمن تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد