Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن دیزل و سیبا موتور که شرکت‌های تولید کننده خودروهای تجاری گروه بهمن محسوب می شوند، اقدامات جدی در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در برنامه کوتاه مدت خود دارند و بخشی از آن را در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل در معرض دید عموم قرار دادند.

شرکت بهمن دیزل به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور که با تولید محصول داخلی شیلر و مینی بوس پگاسوس، توانمندی مهندسان کشور را به منصه ظهور رساند و در قدمی جدید کامیونت های جدید فورس را به بازار معرفی کرد، اقدامات موثری در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در برنامه دارد؛ از جمله این اقدامات می توان به عرضه‌ مدرن‌ترین و ‌پر قدرت‌ترین کامیون ساخت کشور با قیمت بسیار مناسب و رقابتی و‌ پس از آن یک کامیون کشنده ۱۸ تن تا دو ماه آینده اشاره کرد که از نظر قدرت، کیفیت و قیمت به عنوان بهترین کامیون‌های بازار شناخته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر تجاری ساز گروه بهمن، شرکت سیباموتور که تولید محصولات FAW را به عهده دارد، با دو محصول پر قدرت و‌ پیشرفته در ابتدای سال آینده در بازار حضور پیدا می‌کند.
گفتنی است؛ شرکت FAW بزرگترین‌ سازنده‌ کامیون‌ در چین شناخته شده و کیفیت و اصالت محصولات این برند در بازار کشور مورد قبول بوده و هزاران خودرو از آن در جاده‌های کشور در حال تردد است.

همچنین اوایل سال آینده تولید انبوه مدرن ترین اتوبوس شهری ۱۲ و ۱۸ متری توسط یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است شرکت های بهمن دیزل، سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری گروه بهمن، جدیدترین محصولات خود را از 28 لغایت 30 آذر ماه 1400 در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 9 الی 19 به نمایش عموم قرار داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون ناوگان حمل و نقل عمومی بهمن دیزل سیبا موتور نمایشگاه حمل و نقل گروه بهمن آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون گروه بهمن حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران