Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پیکان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف شیرازی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال پیکان و قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی ها در رتبه هفتم لیگ برتر و قشقایی در رده دوم لیگ دسته یک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. داوران این مسابقه سیدمهدی مرجان‌زاده، علیرضا صیاد، ابراهیم امتنانی و فرزین تمیزی بودند و نظارت مسابقه را نیز حمید نظری بر عهده داشت. حساس ترین موقعیت این دیدار در نیمه اول یک پنالتی برای تیم فوتبال پیکان بود که توسط دروازه بان قشقایی مهار شد. این پایان کار نبود و در نیمه دوم نیز یک پنالتی برای تیم پیکان اعلام و این بار از سوی غلامرضا ثابت ایمانی به گل تبدیل شد. در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی، دو تیم لیگ یکی مس کرمان و ماشین‌سازی تبریز در کرمان به مصاف هم رفتند که میزبان توانست با برتری ۲ بر یک برابر حریف خود، به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند. در این دیدار ابتدا میلاد صارمی در دقیقه ۷، مس را پیش انداخت اما در دقیقه ۵۱ شاهواروقی بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۸، بهرام رشیدفرخی با به ثمر رساندن گل دوم نارنجی‌پوشان مس کرمان، زمینه‌ساز برتری و صعود این تیم به مرحله بعد جام حذفی شد. انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال پيكان تیم فوتبال قشقایی شیراز جام حذفي فوتبال ايران نهایی جام حذفی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها