Web Analytics Made Easy - Statcounter

به کزارش ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز یکشنبه در آیین معارفه خود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در عرصه فرهنگ استان نباید کارمند باشیم چراکه با توجه به تجربه چند ساله خدمت نشستن پشت میز و صدور فرمان و دستور امری غیر دقیق و غیر پیش برنده است.

وی اضافه کرد: امید است در کف جامعه فرهنگی استان دوش به دوش همگان مانند شیرمردان این دیار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افروغ یادآور شد:فرهنگ به عنوان زیربنای تحقق تمام آمال بشری و برای تمدن‌های بزرگ بشری مبنا و زیربنا است و چنانچه بنا است تحول مهمی در جوامع رقم بخورد شرط نخست تحقق در فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فرهنگ مقوله‌ای است که تنها مربوط به یک وزارتخانه، نهاد و اداره نیست و تمام انسان ها با هر شان، پست و جایگاه در این حوزه نقش دارند و در سیاست‎گذاری‌ها باید ریلی طراحی شود تا همه نقش آفرینی صحیح خود را در این عرصه انجام دهند.

افروغ بیان کرد: رویکرد دولت سیززدهم مبنی بر مردمی بودن دولت است و پارادیم پیش روی جوامع بشری با مسائل اجتماعی ایجاد شده با نقش مردمی قابل تحقق و پیشرفت است.

وی ادامه داد: اگر روزی شهیدان رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی وارد صحنه شدند خوب می‎دانیم شهیدانی مانند حجت الاسلام ابوتراب عاشوری نقش آفرینی کردند و همچنین شهیدانی مانند صادق گنجی آمدند مبنای فرهنگ را گذاشتند و آن را جهانی کردند و همچنین شهید ابراهیمی در آمریکای جنوبی، که این  تاج افتخار بوده و باید این مسیر تداوم پیدا کند.

افروغ افزود: روزی مسیر درست و متعالی رقم می‌خورد که مانند شهیدان عزیز جان ما به واسطه کار فرهنگی مورد معارضه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: انتظار می‎رود بتوانیم با همراهی و همکاری همه نهادهای فرهنگی و همه کسانی که دست ما را خواهند گرفت حرکت بزرگی در عرصه فرهنگ و هنر استان بوشهر رقم بخورد.

افروغ گفت: در این مسیر با تمام قدرت، قوت و مجاهدت در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان بوشهر کوشش خواهم کرد و ثانیه‎ای را هدر نخواهم داد.

وی تاکید کرد: این سرزمین یادگار زنان لرده و بزرگانی است که باید تمامی آنها تکریم و خادمی خود را به آنها اثبات کنیم.

افروغ  از فاطمه کرمپور مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به واسطه سه سال مدیریت فرهنگی از تلاش‎های وی قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: اکنون علاوه بر خادمی منتظر تک تک فعالان حوزه فرهنگ و هنر هستم  تا اگر خطا و یا سهل انگاری شکل گرفت، آن را با روی باز عنوان کنند.

افروغ خطاب به فعالان عرصه فرهنگ و هنر گفت: قبل از اینکه مطالبه شما فعالان این حوزه برسد در سه ماهه پایانی سال نشست‏ هایی در دانشگاه‌‎ها، حوزه‎ها، مدارس و مساجد برگزار خواهد شد تا صدای کف جامعه را بشنویم چراکه صنف های تخصصی به طور حتم حرف و نکته‎های برای گفتن داشته و برای حوزه فرهنگ ارشاد چراغ راه هستند.

وی افزود: امید است در سایه این تلاش‎ها استان بوشهر به عنوان پسکرانه نیلگون خلیج فارس در حوزه فرهنگ به عرش مثال زدنی در عالم بشریت دست پیدا کند.

افروغ در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دولت جوان حزب الهی مهم ترین قله گام دوم انقلاب و مهم ترین مسئله‌‎ای است که مکلف به پیگیری و تحقق آن در نخستین گام هستیم.

عبدالرحیم افروغ  مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیش از این مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر بوده است.

وی بخشداری سعدآباد در دولت دهم و ریاست سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان بوشهر را نیز در کارنامه دارد.

بیش از بیست سال فعالیت های فرهنگی، تربیتی، سیاسی و تدریس در دانشگاه ها و حوزه های استان بوشهر از جمله سوابق وی است.

افروغ هم اکنون دانشجوی مقطع دکتری علوم سیاسی با گرایش سیاست گذاری عمومی است.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیج فارس آمریکای جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیج فارس بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیج فارس آمریکای جنوبی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.»

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کار‌هایی دارد انجام می‌شود، ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان