Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم قشقایی شیراز پس  از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ما به دلیل مشکلاتی که داشتیم قصد حضور در این مسابقات را نداشتیم و امروز هم من سعی کردم تلفیقی از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند و چند نفر از بازیکنان‌مان که در شرایط مسابقه از آنها استفاده کرده بودیم، استفاده کنیم که بیشتر خط جلوی ما بازیکنانی بودند که بازی نکرده بودند و خوشبختانه خیلی خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از آنها راضی هستم. در جریان بازی هم ما روی دو یا سه صحنه می‌توانستیم به گل برسیم که در یک موقعیت بازیکن ما دروازه‌ خالی را به بیرون زد.

وی افزود: تیم حریف هم تیم قابل احترامی بود، تیم لیگ برتری بود. شاید در دقایقی توپ و میدان در ا ختیارشان بود ولی نظم ما خیلی خوب بود. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و خیلی دویدند و گلی را هم که دریافت کردیم از روی نقطه پنالتی بود که روی اشتباه فردی بازیکن خودمان ایجاد شد.

وی در پایان گفت: در هر صورت به تیم پیکان تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم اگر بگویم تیم ما مستحق باخت در این بازی نبود شاید بی‌راه نگفته باشم. عملکرد بچه‌های ما فوق‌العاده بود و از آنها راضی هستم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز ورزشی نشست خبری پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

وی در خصوص تعویش هایی که در جربان بازی داشت و نفراتی چون ترابی و عبدالکریم حسن را بیرون کشید گفت: به هر حال ما باید ایجاد رقایت کنیم و به همین دلیل تعویض انجام می دهیم. در بازی امروز حریف ما خوب کار کرد و متاسفانه ما در بخش دفاعی اصلا خوب کار نکردیم. مثلا در بازی های جام حذفی نمی شود یک تیم در دقیقه 90 گل بخورد و دوباره در دقیقه 100 گل دریافت کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در لیگ برتر با یک گل در اراک بازی را باختیم و همان زمان گفتم بازی در اینجا خیلی سخت است.می دانستیم در این دیدار باید چگونه بازی کنیم و امروز نسبت به بازی لیگ بهتر بازی کردیم، حتی وقتی گل اول را زدیم یک فرصت خیلی خوب در شرایط دو به یک داشتیم که اگر آن توپ گل می شد همان زمان بازی به سود ما تمام می شد.

خبرنگاری گفت: هواداران پرسپولیس یادشان نمی اید این تیم 4 گل دریافت کرده باشد که اوسمار پاسخ داد: نه در ایران بلکه همیشه در فوتبال خوردن 4 گل بد است و این موضوع من را خیلی ناراحت می کند آن هم در شرایطی که چند بازی بود گل نخورده بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید