Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@23:12:07 GMT

مجتبی حسینی: قشقایی تیم جوان و جاه طلبی است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۵۶۸۲

مجتبی حسینی: قشقایی تیم جوان و جاه طلبی است

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد.

به گزارش طرفداری، حسینی در ابتدا اظهار داشت:

شروع بازی‌های جام حذفی مقابل تیم‌های لیگ پایین‌تر خیلی سخت است. بازیکنان جوان می‌آیند خودشان را نشان دهند. در این بازی سعی کردیم بچه‌‌هایی که کمتر بازی کرده بودند را بازی بدهیم که همین کار را هم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

ما می‌دانستیم که تیم آنها تیم جوان و جاه‌طلبی هستند و آمده بودند که توانایی‌های خودشان را به ما نشان دهند. بعد از چند باختی که ما داده بودیم و مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده بودیم که فشار زیادی به ما وارد شده بود. سعی کردیم از بچه‌هایی که کمتر استفاده کرده بودیم را به بازی بگیریم. آنها هم توانستند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. خدا را شکر توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر توانستیم در یک بازی که توان زیادی از تیم ما می‌گیرد و تیم حریف هم با تمام وجود بازی می‌کند توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص بحث داوری بازی هم عنوان کرد:‌

در خصوص داوری قرار شده  است که زیاد صحبت نکنیم. ما بازی‌های خیلی بزرگتر را هم در خصوص داوری صحبت نکرده‌ایم امروز که جای خود دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست